• Pums
    Villa Nordåker skrev 2009-11-20 06:15:54 följande:
    God morgon!Hemma igen från att ha tillbringat veckan i huvudstaden.Borta bra men hemma bäst, eller hur?Fast jag kommer att sakna hotellfrukosten idag när jag sitter på jobbet.Ska skumma igenom lite vad som hänt de här dagarna, har bara kikat in snabbt.
    Ja man visst är de de hotellfrukostarna så goa!
  • Pums

Ok, varning här, ni som inte vill läsa om vredesutbrott och svordomar, hoppa mitt inlägg!

Blir tokig på denna jävla FL. Jag kan bli utloggad säkert 10 ggr när jag försöker att nå mina favoriter och göra inlägg!
    Gång på gång så försvinner det man skrivit!
    För jävla irriterande för att bara säga en sak.
    Och den här skiten betalar man för!!
    Blir galen snart!
    Har ni andra samma problem?
    Jag upplever attdet blivit mycket mer problem på sidan senaste tiden.

När mina aggresioner lugnat ner sig ska jag kommentera annat........

• Pums
    Prinsessan Leia skrev 2009-11-20 13:30:23 följande:
    Å vilken lycka, min stora tjej ringde mig på jobbet nyss...man riktigt hörde lyckan i hennes röstDe hade lottat i skolan idag om Vem som skulle bli Lucia (de tyckte lottning va mest rättvist) och Vem blev det inte...hon som aldrig har ngn tur, hon som itne får vara med tjejerna...Jo MIN lilla tjej blev Lucia!!! "mamma jag bad till Gud innan så det va nog han som gjorde att det stod mitt namn på lappen" sa honNi må tro att hon svävar nu...och hon ska bli den finaste Lucian någonsin!!!
    Men vilken lycka!

Jag kan aldrig glömma själv när jag fick vara Lucia den där endaste gången i mitt liv, var 6 år och gick på lekis.
    De lottade också.
    Var så glad!

Har ju brunt hår och var då inget"lucia material", hi hi!
    Så då fick jag mina 15 min i rampljuset.
  • Pums

Igår var det en mysig kväll. När mannen kom hem vid halv åtta från jobbet så hade jag förberett en tre rätters middag.
    Mysmiddag....jag ni förstår konceptet{#lang_emotions_smile}

Lillen sov och det är sällan vi äter efter att han har somnat. Mycket trevligt vill jag lova, att kunna sitta och äta i lugn och ro och bara prata med varandra.

Jag är en hopplös romantiker och kan väl inte påstå att vi vältrar oss i romantik sen lillen kom till världen, hi hi!
    Så det var perfekt att få till en myspys middag så här innan helgen, bra start på ledigheten.

Idag ska vi på julmarknad! Ska bli skoj!!
    Sen om jag hinner hoppas jag kunna baka lite julgodis i eftermiddag.

Vad har ni andra för er?

• Pums

Julmarknad idag,
     men måste säga att jag blir lite besviken.
    Blir liksom långt ifrån inspirerad eller köpsugen på dagens marknader, finns ju inget roligt för att inte tala om de hutlösa överpriserna de tar.
    Tror vi här på tråden skulle kunna odna en hundra gånger bättra julmarknad med mer kul att välja på!!!

Svar på tråden Vita hem