-
-
Godmorgon!
Hur har ni det alla!
Här tog vi ju sprutan igår. Bara väldigt ont i arme idag men det är allt så jag är glad.
Lillen sov som en stock inatt och hade det inte varit för en bil utanför som lät så hade han nog kunnat sova ännu längre än till kl sex som vi gick upp. Han gillar annars att vakna vid fem....
-
På tal om barn och dagis, har ju bara en ettåring så där kan jag inte hjälpa till med någon erfarenhet tyvärr.
Fluffis:
Jo här skulle de ha nån form av ordning på hur och när man skulle ha sprutan men den har inte fungerat alls.
Min man är i riskgruppen i och med sitt jobb, han träffar hundratals människor varje dag.
Så han skulle för redan flera veckor sen få sprutan genom jobbet men när det väl blev hans tur så var vaccinet slut.
Sen har han snällt väntat på att få nytt datum från jobbet men så blev det aldrig.
Och så i söndags gick vår Bvc ut med att de skulle erbjuda vaccin till de små nu och att alla föräldrar och syskon fick då också ta.
Så vår chans kom först nu.
-
Har precis skickat iväg ett mycket långt mail till en vän till mig.
Vi har länge varit varandra mycket nära men sista året har vi glidit ifrån varandra.
Nu lättade jag mitt hjärta om skrev ner allt jag kände att hon hade gjort som jag var besviken över, vilket nog kommer chocka henne.
Svårt att beskriva så här kort men hon kan vara väldigt dominant och det kan vara ok men när det sen inkräktat på både mitt bröllop som var i juni och sen jag fick barn så känner jag att jag blivit så besviken.
Jobbigt men tror det bästa är att jag nu skrivit ner allt till henne så får vi se vad som händer.
-
Ja det är svårt det där med vänner.
Hon har alltid varit speciell i sitt sätt men jag har tyckt att det bra övervägt det dåliga så då har man inte brytt sig.
Men när vågskålen på det negativa börjar väga tyngre då undrar man varför man är vänner....
-
Är det värme ni vill ha eller storstad?Mimmi 71 skrev 2009-12-02 12:26:26 följande:Min pappa vill ge oss en utlandsresa i julklapp lite med baktanke att få sällskap för egen del Har ni något förslag på ett bra och ekonomiskt resmål i slutet av mars/blörjan av april?
-
Utlottning i min blogg!
Vill ni vara med?
http://snovitadrommar.blogspot.com/
-
Kanarieöarna är ju varmt i alla fall vi den tiden...Mimmi 71 skrev 2009-12-02 14:05:03 följande:Japp! Sol, bad, varmt och avkoppling. Barnvänligt, prisvänligt och inte för långt bort då det bara blir en vecka och lillemannen skall klara av flyget.Peak: Mao så känns det som Thailand inte klarar dessa krav även om det vore en dröm. Prismässigt så tror jag pappa skulle gå med på detta (han önksar USA ) men jag tror inte vi vill ta emot så mycket
-
Ser dig där!! Hi hi!versan skrev 2009-12-02 18:48:05 följande:hahaha... WOW sambon lyckade sätta in mitt meddelande i din blogg. Undra om jag kommer ihåg hur han gjorde till nästa gång.
Vad är det reklamen säger? Plötsligt händer det! -
Fått riktigt ont i lederna nu på kvällen, antar att det är sprutan som gjort det.
Hade tänkt ta mig en dusch men det blir nog soffan direkt och slö tittande på tv.