Mimmi 71 skrev 2009-11-27 16:21:01 följande:
Ibland springer fingrarna lite för fort över tangenterna för oss alla. I vårt hus är den jag som står för inköpen ocksåm vilket är tur Sedan köper jag julklappar till mig själv också - igår var jag på underklädesparty och köpte snygg BH och trosa för 800:- , som förhoppningsvis behagar mannen så han missar min STORA julklapp till mig själv, en efterlängtad brodermaskin. Har inte beställt den ännu men funderar seriöst på att trycka på "beställ-knappen". Pynt från naturen är en favorit - det ger härliga känslor när man skaffar dem (vad skönt det är att åka till skogen) och ger en underbar känsla när de står på plats inne.

Ha ha, du fick mig att garva där

Du blir säkert förlåten iaf

Nog med den outfiten

Amelié77 skrev 2009-11-27 16:28:48 följande:
Fluffiga - nu blir jag nyfiken på vad det är för dockhus du har hittat?
Från HH!

Det fanns i ett av bladen som kom. Ett ljusblått tvåvåningshus helt uuunderbart! Och i affären finns tydligen huset i rosa också. Men det blåa var snyggare! 59 el 69 euro.
Jag har fått meddelande idag att jag har TVÅ paket att hämta från posten. Men jag är billös (eller bilstollös egentligen iom att maken har min bil och är borta ännu). Men jag får åka imorgon och hämta det. Ett bokpaket med tre julklappar till mig själv och lampan till Julias rum. Tjohooo! Den behövs!