Vita hem
men herre gud hur jag stavar...hänger väl inte riktigt med sen det där träningspasset
men herre gud hur jag stavar...hänger väl inte riktigt med sen det där träningspasset
Åååhhhh så söta tjejkläder kappAhl fått in. Sprang igenom butiken nu och kläderna till flickor i vintage stories kollektionen är ju helt bedårande....o jag som inet har någon liten tjej att klä.
Hej, hej...länge sen jag kikade in här nu (hoppas ni kommer ihåg mig)
Ibland behöver man en paus men nu tror jag att det får vara slut på den :) Det börjar lugna ner sig på jobbet och jag börjar längta efter jul. Hoppas på att hinna kika in här och hänga med lite igen. Har även lyckats blogga lite på sista tiden :)
God morgon!
Villa Nordåker- Man tror ju inte att det kan bli för mycket inredning :)) men så har det faktiskt kännts...och visst är det bra att man kan pausa lite och ägna sig åt annat ett tag. Hoppas att du oxå får en välbehövlig pausa. Kram
Pump- Det här är ju en så trevlig tråd med så många trevliga människor och idéer så den vill man ju inte överge helt.
Gud så irriterande med diskmaskinen och jobbigt när sånt tar tid med telefonsamtal hit ch dit. Hoppas det löser sig och att de inser att de gjort fel.
Gummsan- Jag har vit jul och tycker den är toppen
God förmiddag i tråden!
Här hemma är Algottisen sjuk så vi är hemma...och myser, tänkte jag skriva....men så är det ju inte, lillen är inte alls nöjd o det rinner ur både ögon och näsa, usch o fy för förkylningar. Nu sover han äntligen.
Igår satt jag och googlade typ hela kvällen för att jag ville få in små fallande snöflingor på min blogg men jag fick det inte att fungera. Är det någon här som vet hur man går till väga?
Villa Nordåker- Hej hur är det med dig? Har du kommit ur din svacka än? Här börjar jag bli riktigt pysselsugen igen och fixa o greja lite här hemma känns oxå skoj men sen räcker ju inte tiden riktigt till, det är datatiden som ryker så bloggande o sånt hamnar lite vid sidan av
Gummsan- Nu fick du mig att gå in på tradera o hitta snygga saker att bjuda på ;)
La bud på super fina bordstabletter i grått som det står god jul på med vit text
pumps- Tack för att du svarade. jag hittade massa olika koder igår men jag vet inte vart de ska in. När jag gör som de beskriver på olika sidor så kommer det ändå inga snöflingor på bloggen...inte när jag gjorde som du skrev heller. Jag är verkligen ursämst på det där med HTML...exakt vart klistrar du in din kod?
Här står det om hur man gör och det finns även lite olika koder för olika flingor
blogakuten.blogspot.com/2008/12/fallande-sn.html