Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem

Jenny- www.blaelefant.se är jätte snabba, det kommer dagen efter, där finns ju även en hel del att välja på

• Anton2005

Villa Nordåker-
    Det lät ju jätte smidigt med hyrköp. Här hos oss har de tyvärr stängt den lilla skidbacken som fanns. Lite trist för barnen.

Idag ska jag och mwe iväg till en jätte mysig landbod som säljer massa fina inredningssaker. Får se om det ska handlas nåot mer pynt o grejer till julafton

• Anton2005

Villa Nordåker- Samma för mig, en dags jobb kvar sen blir det lite ledigt :)

Mage- Sån är jag med, jag jobbar bäst när jag har lite press på mig. Så här kommer det oxå stressas den 23:e. Vi ska ha alla släktingar hemma hos oss på jul. Hade tänkt stå med all mat men nu blir det knytis vilket känns rätt skönt så man slipper stå med allt själv och sen får alla det de vill ha.

Jag har lite bilder i bloggen på våran julpyntade matsal. Vi har inte heller några julsaker i tv-rummet.
    inredningsdrommar.blogspot.com/

• Anton2005

Herre gud nu kom Gustaf och Anton hem med granen de köpt. En kungsgran som är så stor att den inte får plats i julgransfoten. Vad kör man, kan man karva lite på stammen el dör granen då? Tur att vi inte bor trångt för i det rummet granen står får det inte plats något mer.

• Anton2005

Hej och god fortsättning

Här har vi en riktig slappdag idag och jag försöker rensa upp och sortera leksaker och julklappar. Jag och sambon fick en kitchen Aid som det ska bakas i framöver

mwe och pums- Hoppas familjen kryar på sig

• Anton2005

lindaiv- Jag brukar som mwe köpa sprayfärg på cheapy

• Anton2005

Villa Nordåker- Vad trevligt att träna tillsammans. Jag måste oxå börja träna och under julen nu har jag ätit hur mycket som helst så et blir väl det gamla vanliga nyårslöftet :)

Jag sitter framför tv:n o slappar medans barnen äntligen sover, de har härjat som två vildar här på kvällen. Sambon gick till affären för att handla så han kan inviga kitchen aiden o baka nå´t smaskigt.
    Mina svärföräldrar bor i usa så de hade köp den där till oss. De hade även köpt underbara träleksaker på potterybarn till barnen, de måste jag visa i bloggen någon dag.

• Anton2005

Villa Nordåker- Det där kommer du allt se till att ni håller. Du har ju varit grymt duktig med träningen tidigare. Jag vet inte vad han tänkt baka, får väl bli en överaskning :)

Svar på tråden Vita hem