-
-
Imorn fyller "gubben" år, hela 35 härliga år!
Stackarn ska jobba hela natten inatt så det blir nog lugnt firande imorn när han vaknat.
-
Godmorgon!
Hur mår ni allihopa?
-
Här är det riktig London dimma idag. Mannen fyller år men han sover då han jobbat hela natten. Har precis lagt lillen också som har varit vaken sen 4.30 i morse. Nu ska jag passa på att göra i ordning mig själv!
-
Min lilla kisse är dålig så nu måste jag iväg akut till veterinären. Hon har svårt att kissa och bajsa och de ville att vi skulle komma dit omgående.
Min man har sovit en timme nu efter att ha jobbat hela natten och jag måste väcka honom vid tio för att han måste ta hand om lillen hemma när jag åker iväg.
Kul för honom med två timmars sömn men jag har inget val då vi inte har någon i närheten som kan vara barnvakt. Och att ta med en liten vilde till en veterinärpraktik är uteslutet!
-
Lill kissen led "bara" av urinvägsinfektion. Så nu blir det penicillin och specialfoder för hela slanten. Det var tur att vi åkte iväg då det kommit lite blod i urinet.
Så japp, då har man bränt lite härliga pengar så där lite oväntat, en nätt liten summa på 1500 kr för vård + specialmat+ medicin. Skoj, nej inte alls.
Men huvudsaken är att hon blir bra.
För sju år sedan hade jag en kisse som blev sjuk och dog i cancer i alldeles för unga år och det var fruktansvärt.
Jag lag då ned massor med pengar för att försöka rädda honom men förloppet gick så fort och tillslut fanns det inget att göra så han fick somna in.
Saknar honom än, världens goaste kisse.
-
Nytt i bloggen:
http://snovitadrommar.blogspot.com/
Idag krånglar fl för mig massor, blir galen. Utloggad gång på gång när jag ska göra inlägg eller när jag klickar runt här på olika sidor.
Har ni samma problem?
-
Vilka fina grejer!!versan skrev 2009-10-21 14:24:33 följande:Kolla vilket underbart skrivbord.ser framför mig hur snyggt det blir med vit färg på. kontsigt att dom inte skrivit ut ett pris dock...www.blocket.se/vasternorrland/Gamla_Mobler_22...och vagnen & vaggan. sööööta
-
Mitt lilla skafferi jag håller på med tar mer och mer form. Idag ska jag iväg på jakt efter hyllpapper i passande kulör.
I helgen är det kalas både lörsdag och söndag med gäster då vi ska fira både våran lille och mannen som fyllt år.
Ännu inte bestämt vad vi ska bjuda på för mat men det lutar åt nåt enkelt som pajer, det är lätt att förbereda till många och lätt att bara värma på.
-
Kärlek i bloggen idag!!
http://snovitadrommar.blogspot.com/