• Pums
    Gummsan82 skrev 2009-10-26 15:20:43 följande:
    Ska ner till tandläkaren med Lucas vid kl 16... han klängde på en stege ute och har på nått slagit i tänderna, de två övre framtänderna, så att det är små sprickor i dem...  det ser väldigt konstigt ut. Maken som inte brukar reagera på småsaker tycker heller inte att det ser så bra ut. Hoppas det inte är så farligt och att tänderna klarar sig tills han tappar dem på "naturlig" väg...Gillar inte tand-olyckor...
    Hoppas det inte är nån fara. Kram!
  • Pums

Vi flyttade från en stor stad till en liten stad när vi köpte vårat hus.
    Fenomenet dunka dunka dunka med värsta basen i bilen och gasa gasa gasa allt vi kan är tydligen poppis på "landet".
    Är det ok att lägga ut spikmatta tror ni utanför på gatan?
    Skulle ju vara lite skoj....

Japp, är irriterad.....

• Pums

Godmorgon!!
    Förstår mig inte på det här med sömn. Ibland har man sovit 8 timmar en natt och känner sig jätte trött dagen efter. Inatt fick jag bara sex timmar och har varit vaken sen halv fem på morgonen men känner mig rätt pigg faktiskt.
    Kanske allt kaffe jag hinkat i mig nu på morgonen....{#lang_emotions_smile}

• Pums
    Daggdroppen skrev 2009-10-27 15:33:20 följande:
    "Lite" feber visade sig vara 39.4 som kom från ingenstans!Jag hade hämtat honom på dagis, vi målade med fingerfärg och när jag började med middagen gick han upp till rummet för att leka. Märkte inget alls på honom! Då jag kommer dit ca 15 minuter senare ligger han och vilar i sängen. Tyckte han var varm, men gick ner och fortsatte med maten och nu mätte jag. Varifrån kom det?
    Stackarn!
  • Pums
    Daggdroppen skrev 2009-10-27 16:28:24 följande:
    Såg inte ditt först, tack Vad pysslar du med idag för skriverier då?
    Idag har det varit lugnt med det mesta, lillen är lite krasslig. Men har varit och köpt lite ny vit snickeri färg så ska snart se till att vara igång igen... Hi hi!
Svar på tråden Vita hem