Vita hem
Jag har också märkt att de gånger man gör större möbleringar så är det för att behoven har ändrats, inte bara för att det är kul att möblera om

God morgon!
Här började vår dag redan kl 05, Jacob har sovit så oroligt inatt och vaknat flera gånger i natt och varit törstig, jag hoppas inte han håller på att bli sjuk.
Jag hade lite funderingar på att åka till Jönköping och Ikea, men det kanske är bättre att åka till helgen när man kan åka själv och maken tar hand om barnen? Risken är att man inte hinner uträtta det man tänkt, man vet aldrig vilket humör barnen är på.
Saga gillar också att vara på Småland men Jacob är ännu för liten att vara där, jag tror de måste fyllt 3år.
Nu börja det att snöa här så struntar jag i det.
Maken är bortrest idag på tjänsteresa till Danmark och tog då vår Volvo XC70 (fyrhjulsdrift) och lämnade sin tjänstebil hemma, den har framhjulsdrift och nu när jag är van vid fyrhjulsdrift tycker jag det är lite lurigt att köra framhjulsdrivet.
Nu har jag bytt till vanliga lampor i fönsterna, så skönt med lite ljus igen.
Juleja, golvlampan har jag och jag är nöjd. Jag köpte den när det var 50% så det blev en billig golvlampa.
Näe nu ska jag klä på mig och barnen.
Grattis Numberone!
Nytt inlägg om murstocken finns i bloggen.
villanordaker.blogspot.com
Jag måste rusa ut till köket....
fluffiga, hur många portioner är receptet?