Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem

Hej på er

Jag skrev precis ett lång inlägg som försvan :( Här har det varit gråt och skrik hela kvällen men äntligen sover de små. Barnen fick andra omgången vaccin idag och Algot som annars är så lätt att natta har varit hysterisk hela kvällen. Till slut kom jag på att vi kan kanske lura honom lite o låta honom tro att även Anton ska sova. Anton fick krypa ner i sin säng o Algot o jag sa god natt till honom sen somnade Algot...gud så smarta de där ungarna kan vara ibland, han ville såklart inte lägga sig när vi andra var uppe. Självklart är man själv med barnen en sån här kväll oxå. Men i morgon ska jag på inredningsparty så då får sambon ta nattningen.

Nu ska jag pyssla och mysa med lite glögg o tända ljus

• Anton2005

Hej på er!

Hoppas att ni alla har haft en bra helg!
    Jag och sambon var till Sthlm och shoppade klart så gott som alla julklappar. Jag skulle vilja ha en liten sopborste och skyffel i trä till Algot men de var slut överallt. Är det någon här som vet vart jag kan hitta såna?

Nu ska jag läsa tebax litte

• Anton2005

Villa Nordåker- En så söt liten gran. Jag kan inte lämna kommentar i din blogg, vet inte vad som krånglar

• Anton2005

Camilla- Tack för tipset. Ska kolla där. Verkar som iris hantverk slutat tillverka barnsopborsten

• Anton2005

Visst har likasom haft små sopset till barn. Jag tror jag blir tokig snart. Har ju sett de där överallt förut men inga alls nu. Vill ju ha ett.

• Anton2005

Fröken vit- Jag kom tyvärr aldrig iväg på inredningspartyt, vi åkte till sthlm ist men perfect home heter märket och tydligen var det väldigt mycket fint men inte direkt billigt såklart

Jag måste få beklaga mig lite. Barnen har varit sjuka under 3 veckors tid nu med ögonfluss, feber och förkylning...så ikväll får Algot magsjukan och spyr ner hela sin säng med 10 gosedjur o 3 filtar. Är ju inte konstigt om inte julstämmningen inteinnfinner sig när det ä såhär. Jobba det får jag nog göra i ett annat liv

• Anton2005

Hi hi tittar på Ernst o såna där dragkorvar skulle jag behöva ha här. Får väl sätta mig o sy sen då.
    Vi kulle mitt i allt julstök byta våra fönster på övervåningen i morgon samt alla ytterdörrar...men nu är det ju för kallt

• Anton2005

God morgon!

Idag är en sån där härlig dag då vi inte har något planerat och inga måsten :) Funderar på att baka saffransskorpor och julgodis. Barnen står vid fönstret och vill ut och åka pulka men det är ju super kallt.

nu ska ja möblera om barnens rum...tycker behoven ändras så snabbt nu. Nu åker skötbordet ut från algots rum och han får antons minikök för där leker han jämt sen får anton lite mer plats för sina piratsaker

Vad hittar ni andra på idag?

• Anton2005

mwe- Det där med lakritsknäck lät riktigt gott, det kanske man skulle ta och testa

Anton fick en färgpistol av min syster när han fyllde år och nu sitter han och gör egna julkort, det blev verkligen jätte fint med olika mönster och han tycker det är superskoj

Svar på tråden Vita hem