-
Vad ska du måla med för färg?Amelié77 skrev 2009-11-15 09:46:49 följande:Nu skulle jag behöva hjälp med att välja väggfärd till kvisten. Vi ska ha vit pärlspont upp på halv väggen och ovanför det ska det målas ljusgrått. Men HUR ska man kunna välja från en färgkarta? Det finns ju massor av ljusgrå nyanser och jag vet inte heller riktigt hur ljust det ska vara. Det måste ju synas en klar kontrastskillnad mot det vita i alla fall. Nån som har nån bra färgkod på lager?
-
Godmorgon allihopa,
Numberone,
Stackare, lider med dig. Sömn är såå viktigt. Egentligen har jag inget råd. Har själv haft väldigt snälla barn på den punkten.
Nu är det riktigt grått ute, sååå tråkigt. Vill ju fota mina målarprojekt men det blir ju bara svart med kameran -
Åååååååååååå jag är såååå glad min man har åkt många mil nu för att hämta hem ett bord till mig. Som jag har letat
-
Nytt i bloggen
www.gardochhagar.blogspot.com -
Åååå härligt, såg ut som om det höll på att spricka upp här oxå ett tag. Men icke då, nu drog himlen täcket över oss igenmage06 skrev 2009-11-18 09:29:12 följande:Sol! Äntligen!
-
Prinsessan Leia skrev 2009-11-18 11:07:18 följande:
GumsanJag jobbar som säljare, först å främst till företag som lantbrukare entreprenörer osv allt fr verktyg till profilkläder.Kör efter provisions lön och när man satt sin budget får man lov att fara hemåtmen känner mig krasslig idag så det går inte alls som jag vill, tappar rösten mitt i samtalen svårt att fokuseraKlart jag kan mäta denVidelikikade in i din blogg, såg ditt vita soffbord...ser ut som det jag införskaffat hemma fr ikea...var kommer ditt ifrån?Det är ett Englesson bord. -
Åååå vad fina golv ni har. Jag är ju helförtjust i vitt, så vitt mot vitt röstar jag förAmelié77 skrev 2009-11-18 11:50:57 följande:Nu har jag lagt in ritningarna på vårt hus i bildgalleriet på FL. Jag har minst 1000 frågor men kommer såklart inte på dem. Men i alla fall undrar jag vilken vägg ni tycker passar bäst som fondvägg i vardagsrummet? Vi har ju kakelugnen på väggen mot köket. Vore det snyggast med vit vägg bakom den vita kakelugnen eller ska man satsa på en mörkare färg? Vi har tänkt beige på en vägg i vardagsrummet (så det blir ju inte jättemörkt). Golvet vi ska ha i hela huset ser ni också i galleriet. Vi ska ha 2 st 3-sitsiga Ektorp soffor i beige, Liatorp soffbord och tv-bänk. Hur skulle ni möblera vardagsrummet? Vi har suttit lääänge och försökt rita in möbler nu
-
Godmorgon,
Kanske för någon www.blocket.se/stockholm/Barnmobel_i_fint_skick_24739179.htm&w=2
Hoppas på lite ljus idag så jag kan fota mittfynd från gårdagen. -
Med de vackra golvet skulle jag ha haft allt vitt. Men förstår hur du menar med brytningen bakom kakelugnen. Beige, hur beige har du någon bild?Amelié77 skrev 2009-11-18 12:10:40 följande:Tack Videli! Jo, vi ska ha mest vita väggar, men jag tänkte ha en beige vägg i vardagsrummet. Du tycker alltså att det skulle vara snyggast med vit vägg bakom kakelugnen? Det hade vi tänkt först också, och att den beige väggen ska vara den som gränsar till data/gästrummet. Men igår började vi fundera om det skulle vara snyggare med den beige väggen bakom kakelugnen, kanske den skulle framträda bättre då...?
-
Nytt i bloggen...
Godmorgon,
Tjocka K, Gullig du är. Tack!
Blir galen snart. Vad köper ni för lampor NU?
Jag har förköpt mig på enegilampor nu när den vanliga glödlampan är på väg bort. Men ALLT ljus blir sååååå fult! -
www.aftonbladet.se/hemtradgard/inredning/article3456207.abPums skrev 2009-11-20 07:33:46 följande:Behöver tips på bra webb butik!Ska fixa i ordning min lilla tvättstuga och söker därför detaljer till den! -
Nytt i bloggen om ni orkar med alla mina bord.
Gummsan82 skrev 2009-11-20 11:06:04 följande:Fiin, hur ska du pynta den?
-
Oj här var det lungt...
Har lite nytt i bloggen www.gardochhagar.blogspot.com -
Ojojoj gumman det där lät igen vidare. Hoppas du känner dig bättre nu och vila med datorn i soffan.Bellevue skrev 2009-11-22 22:22:33 följande:Jag sitter i soffan och vilar efter ett besök pa akuten med astmaallergi. Man blir sa trött efter anfallet och efter olika mediciner dom stoppade i mig, tva olika iaf. Äter jordnötter....riskerar ju bli smal annars Har massor att göra men oooorkar inte. Vad gör ni andra en trist söndag sahär precis före.....aha! där kom jag pa er alla!! Ni är inte pa fl eftersom ni adventspyntar! Aha aha ahaHahaha, maste ju försöka pigga upp mig själv.Hoppas alla mar rätt bra!Kram pa er
Kramen! -
Otroligt stold idag...
Nytt i bloggen
oj vad fel det blev...versan skrev 2009-11-29 16:35:17 följande:hihi... Trodde först att någon stulit nåt från dig. Sen läste jag & säger bara GRATTIS. Som dom säger det är bara kasta sig upp på hästryggen & testa igen.annars blir man rädd. kram Versan
Men tack! -
Ett fynd!
www.blocket.se/stockholm/Snyggt_skrivbord_24899904.htm&w=2