Inlägg från: Gummsan82 |Visa alla inlägg
  • Gummsan82

Vita hem

Oh oh oh oh... glömde ju... gick rundan runt sjön på under timmen ikväll! För två veckor sen (gång 1, idag var gång 5) gick jag på 1,10-15 ca. Ikväll tog det bara 50 minuter! Mycket upptempomusik i lurarna {#lang_emotions_cool} "Det gör ont", "Does your mother know" (Mamma Mia soundtrack) och "We built this city" är riktiga flås-låtar! {#lang_emotions_tongue_out}

• Gummsan82
    Prinsessan Leia skrev 2009-10-26 21:48:09 följande:
    pumskanon fint skåp!!!gumsanstackars de små tänderna, hoppas han inte fick allt för ont under själva olyckan! tur att det inte blidde värretar tidig kväll idaghar 3 små projekt på ggn men de får vänta tills i morrn!!Då hoppas jag va pigg och utvilad..ni missade väl inte mitt nya inlägg i bloggen igår'????
    Han var bara lite ledsen, gick fort över. Han var jätteduktig hos tandläkaren, min tappre prins!
  • Gummsan82
    Mimmi 71 skrev 2009-10-28 09:47:11 följande:
    Har kikat på inlägg 389 nu Kanske skall testa! Frågan är om det finns tillräckligt långa skosnören, då mina sladdar skall vara rätt långa. Har länge letat efter en bra, fräck och lite annorlunda lampa att mest ha till prydnad i trappen. Tyvärr har jag inte hittat någon i rätt prisklass Nu hade jag tänkt att göra ett gäng sladdar md en större glödlampa nedtill som får hänga i ett "knippe" då vore det snyggt med textilsladd, röda vore ju läckra
    Det blir nog supersnyggt!
  • Gummsan82

Idag har jag haft lite spending spree.... {#lang_emotions_money_mouth}
    Jag och lille Isac drog till Jönköping och hämtade två svarta septim-lampor {#lang_emotions_dreamer}och två fina tygbitar, köpte detta skåp http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60089711 och LILLHOLMEN vägglampa till lilla toan, köpte svart tvinnad textilsladd och hämtade tapeterna till köket. Bilder kommer i bloggen under morgondagen....

• Gummsan82
    K a j s a s skrev 2009-10-28 18:40:57 följande:
    Gummsan82 - Kul med nya lampor! Undrar vem det var som sålde dem?
    Ja det kan man ju undra!
Svar på tråden Vita hem