Vita hem
Hej, hej! Oj, oj, hinner inte riktigt med...
Anton: Tänkte precis på att du "fattades"! Roligt att se dig!
Pums: Vilka galningar! Vill gärna höra vad de sa om den fakturan! Ibland tror jag att de skriver en faktura och drar till med något och hoppas att den bara skall bli betald...sällan en faktura är åt andra hållet...
Miss Goldie: Ang rör så låter det helmärkligt att det inte skulle kunna gå att ha vattenledningar i en yttervägg i ett modernt hus... Vi har i alla fall köksledningar mot en yttervägg och flera av mina vänner och familj som bor i villa har både kök och badrumsledningar mot yttervägg...Stänger man av värmen i huset så är det visst bra med glycol i ledningarna men det är ju något annat... Men det kanske beror på var du bor också...brukar det bli 40 minus där du bor?
Peak: Till barnen så måste jag ju tjata om How to Kiss a Frog, Lucky Wang, Cecilie Westh (numer Cupcake). Sen gillar jag de barnkläderna som de gör reklam för högst upp på fl:sida sen ett tag galet mycket! Jag köper mest på Tradera, folk använder inte så dyyyra kläder så de är som nya när jag köper dem till en tredjedel av priset
Annars köper jag på rea. Betalar inte 400kr för en klänning till barnen! Sen köper jag också på h&m såklart, gillar logg bäst.
Till mig själv: Melmelli har underbara kläder, American Vintage, Hunky Dory, Vila... Inredning: Hmm, jag är galen i Day just nu, vill ha allt!