Men Mage, du pyssliga kvinna, hur hinner du med allt detta med två små bustjejer i hemmet och en musiserande make ute på vägarna . Fin fint i vilket fall som, ska du sälja eller är det till egna hemmet, om jag inte minns fel så gjorde du väl vackra julstrumpor förra året som du sålde någonstans .... Videli: Avis till tusen på ditt vackra bord och hem .
Åh, söta tjockis, tack! Men det är fusk...jag gjorde dem förra året

Iof fortfarande med två...ännu mindre barn...mm, jag är nog lite fantastisk då...

Hmm, kan du inte hitta något begagnat när det gäller blixt och objektiv? Jag, min dumma idiot, missade en (troligen) superaffär på ett jättebra paket med en Nikon-kamera som någon köpt till en resa i somras...(för att jag skulle vänta på att mannen skulle komma hem från tjänsteresa, precis som att jag inte kan ta ett beslut själv liksom...)Kvitto och garanti kvar. Folk köper och använder inte heeeela tiden! Ett hus med ett standardobjektiv kan du ju få nytt till ett bra paketpris...
LCroft skrev 2009-11-19 19:45:09 följande:
mage: Så fint! Åh, nu vill jag pyssla lite också
Åh, vad roligt att kunna inspirera! Tack!
Pums skrev 2009-11-19 20:17:17 följande:
mage: Oj såå fina!!
Tack, söta!
Daggdroppen skrev 2009-11-19 20:41:39 följande:
Tittar in en sväng. Sorry för att jag är så sporadisk och icke engagerande! Tack Pums för omtanken . Det är ok. Har försökt grubblat lite mindre idag på allt tråkigt. Det är alltså inget som hänt mig eller min familj utan det är flera personer i min närhet som har det väldigt jobbigt just nu. Därför blir jag lite deppig. Man börjar ju undra när det liksom är ens egen tur att få den beskärda delen av sjukdokar och elände . Men så kan man ju heller inte tänka, jag vet... Idag har jag varit och fått twinrix vaccin (hepatit). Skulle ha tagit den sista (3:e) sprutan ifjol höstas men då var jag ju gravid och efter det ammade jag. Så nu först blev det av. Får den gratis via jobbet så det skulle vara dumt att inte ta den. Fick en stund för mig själv idag då barnen sov och då passade jag på att klicka hem några böcker till mig själv Och barnen förstås. Väntar på paketet!!! Trevlig kväll allesammans!
Man kan väl inte vara engagerad här jämt!? Tråkigt att du har så mycket elände omkring dig...

Böcker är bra! Hoppas det var något uppmuntrande du köpte

Ang. din "glömska" så förstår säkert din mamma...det är inte lätt att hålla allt i huvudet när man har två små... Stor kram!
Villa Nordåker skrev 2009-11-20 06:15:54 följande:
God morgon! Hemma igen från att ha tillbringat veckan i huvudstaden. Borta bra men hemma bäst, eller hur? Fast jag kommer att sakna hotellfrukosten idag när jag sitter på jobbet. Ska skumma igenom lite vad som hänt de här dagarna, har bara kikat in snabbt.
Hur var kursen? Åh, hotell överhuvudtaget...suck...jag älskar att bara kunna "tappa" handduken på golvet efter duschen och så hänger det en ny snyggt vikt när man kommer tillbaka *fniss*. Hittade du något roligt att köpa?
Gummsan: Krya på dig! Ang. ljusstaken så skulle jag bara slingra lite lummer runt ljusen...finns fusk också som är helt ok. Det är ju smart att ha ljusmanchetter då också så det inte tar elt men till den ljusstaken skulle jag ta glasmanchetter, inte guldfärgade
Pums: Jag har också haft de där problemen med förra datorn, nu har jag det inte alls så ofta längre...vet inte vad det kan bero på men tror att det är något med inställningarna på datorn...Har du mailat fl? Irriterande är de iaf. Jag kopierar alltid inläggen innan jag postar dem nu...
Prinsessan Leia: Verkligen vacker dotter du har! Helt ljuvlig! Vilken revanch, hoppas verkligen hon får vara ifred och glädjas åt att vara lucia! Barn kan vara sååå grymma

Måste vara oerhört plågsamt som mamma också...