• Anonym (Jonna)

A2M Gör folk så?

I vartenda porrkipp jag kollat (jajag kollar på sånt) är manuset detsamma.
    Först ska snalen in i munnen, sen musen, sen rumpan.... och DÅ kommer det Tjejen ska suga en bajsluktande k*k.
    Obs jag har inget emot analsex o s v Men gör folk verkligen detta i verkligheten?
    Nu har min kille börjat fråga efter samma sak nämligen...

• Svar på tråden A2M Gör folk så?
  • Anonym (analis)

Vi gör det inte :) Skulle aldrig vilja få egna rumpbaciller hahaha i munnen :P det får sambon acceptera!!! :) Annars kan han ju också få smaka på ett och annat :P

• Apmor2

Min sambo är noga att tvätta k*ken om han vill bli avsugen efter a-6... annar skulle iaf inte jag göra det och han skulle nog inte be/förvänta sig det..

• Anonym

Anonym (Jonna) skrev 2009-10-17 08:25:20 följande:

I vartenda porrkipp jag kollat (jajag kollar på sånt) är manuset detsamma.Först ska snalen in i munnen, sen musen, sen rumpan.... och DÅ kommer det Tjejen ska suga en bajsluktande k*k.Obs jag har inget emot analsex o s v Men gör folk verkligen detta i verkligheten?Nu har min kille börjat fråga efter samma sak nämligen...
    Jag gör sånt hemma.
  • Anonym (mamma mu)

Nope ska jag ha in den i munnen efter vanlig sex eller analsex så ska den vara rentvättad.

• Anonym (Occhi)

Ja, folk gör sånt

Jag gör det, när jag är riktigt kåt ska det mycket till för att jag ska reflektera över om något är äckligt.

Visst kan jag förstå känslan att det är äckligt att tänka på det när man är "nykter". Men jag gör ju bara det och andra liknande saker när jag är kåt, så det finns ju liksom ingen anledning att fundera så mycket på det resten av tiden :)

• Fiyali

Jag skulle inte ta den i munnen, men har en väninna som faktiskt tänder på det själv och hennes kille går igång på det riktigt ordentligt! Men det är ju upp till de! Som många andra sagt, jag vill ha den ren och har den väl varit i mig får den komma där eller runkar jag den om det skulle finnas några problem med det andra:P

• Myndighetschefen

Ja, jag gör sånt, och nej kuken lukar inte bajs.

• Anonym
    Myndighetschefen skrev 2009-10-17 15:15:00 följande:
    Ja, jag gör sånt, och nej kuken lukar inte bajs.
    Min killes luktar bajs men jag suger på den ändå.
  • Anonym

Nej, jag skulle aldrig göra det. Men vi har inte analsex heller, så det är ingen issue för oss.

• BigDaddy

Nej jag ägnar mig inte åt just den aktiviteten i samband med analsex och nej jag känner inget som helst behov av att utforska just A2M. Men smaken är ju, i synnerhet i detta fallet, som baken.

Svar på tråden A2M Gör folk så?