• Anonym (Jonna)

A2M Gör folk så?

I vartenda porrkipp jag kollat (jajag kollar på sånt) är manuset detsamma.
    Först ska snalen in i munnen, sen musen, sen rumpan.... och DÅ kommer det Tjejen ska suga en bajsluktande k*k.
    Obs jag har inget emot analsex o s v Men gör folk verkligen detta i verkligheten?
    Nu har min kille börjat fråga efter samma sak nämligen...

• Svar på tråden A2M Gör folk så?
  • Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 00:43:53 följande:

Haha nu känner jag att jag behöver förtydliga att de få gånger kuken inte varit fin har han gått å tvättat den innan han stoppat den i munnen på mej.Men oftast kör regelrätt A2M
    Eller så kan man ha kondom på som han bara sliter av när han vill byta hål.
  • Anonym (slyna)
    Mandi74 skrev 2009-10-18 00:54:13 följande:
    Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 00:43:53 följande:
    Eller så kan man ha kondom på som han bara sliter av när han vill byta hål.
    Hmm ja jo kanske fast kondom är ju rätt trökigt
    Sen gillar jag väl ärligt grejen också jag tänder kanske på förnedringen lite haha
  • Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 00:58:31 följande:

Hmm ja jo kanske fast kondom är ju rätt trökigt Sen gillar jag väl ärligt grejen också jag tänder kanske på förnedringen lite haha
    Hehe.. du är inte ensam, det där styr min sambo över totalt, det blir som han vill ha det.
  • Shadilly

Det finns de som tänder på det som gör det, men det blir naturligtvis ingen höjdare om det är något man inte går igång på.

• Anonym (slyna)
    Mandi74 skrev 2009-10-18 01:00:21 följande:
    Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 00:58:31 följande:
    Hehe.. du är inte ensam, det där styr min sambo över totalt, det blir som han vill ha det.
    Haha ok.
    Jag vet inte men jag har en känsla av att de som gillar det kanske inte har regelrätt vaniljsex heller men jag vet inte.
    Här bestämmer han allt och straffar hårt m jag krånglar.
  • Anonym (slyna)
    Shadilly skrev 2009-10-18 01:00:46 följande:
    Det finns de som tänder på det som gör det, men det blir naturligtvis ingen höjdare om det är något man inte går igång på.
    Ja man ska absolut inte göra det om man inte gillar! Man ska inte göra något som man inte vill för någon annans skull.
  • Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 01:03:30 följande:

Haha ok. Jag vet inte men jag har en känsla av att de som gillar det kanske inte har regelrätt vaniljsex heller men jag vet inte.Här bestämmer han allt och straffar hårt m jag krånglar.
    Samma här..

Det är så härligt så..
  • Shadilly

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 01:04:30 följande:

Ja man ska absolut inte göra det om man inte gillar! Man ska inte göra något som man inte vill för någon annans skull.
    Men jag tycker samtidigt inte att man ska vara rädd att bli inspirerad av porr man tänder på. Blir man jättekåt av något man ser, och som man inte tidigare reflekterat över ska man inte skämmas över att kanske, om det känns ok, göra det i verkligheten med sin samtyckande partner.

Det är så många som ylar om porr och påverkan etc. men det är bara dåligt om man låter sig övertalas om att göra något man inte vill.
    Annars är det som med att handla kläder, inte fan har jag designat varje plagg jag har på mig, mycket visste jag inte att jag tyckte var skitsnyggt förrän jag såg det.
  • Anonym (slyna)
    Shadilly skrev 2009-10-18 01:16:49 följande:
    Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 01:04:30 följande:
    Men jag tycker samtidigt inte att man ska vara rädd att bli inspirerad av porr man tänder på. Blir man jättekåt av något man ser, och som man inte tidigare reflekterat över ska man inte skämmas över att kanske, om det känns ok, göra det i verkligheten med sin samtyckande partner. Det är så många som ylar om porr och påverkan etc. men det är bara dåligt om man låter sig övertalas om att göra något man inte vill. Annars är det som med att handla kläder, inte fan har jag designat varje plagg jag har på mig, mycket visste jag inte att jag tyckte var skitsnyggt förrän jag såg det.
    Nej men självklart inte!! Jag är oerhört porrskadad själv haha och är inte rädd för att prova saker. Men jag menade bara att man inte ska ställa upp på saker man inte vill.
    Själv tänder jag på tvång förnedring skam etc saker som för många är helt rubbat.

Men jag fattar hur du menar Och persnligen tycker jag porr är en bra insperationskälla och folk borde testa mer saker det värsta som kan hända är ju att kommer på att man inte gillar det liksom.
  • Mandi74
    Shadilly skrev 2009-10-18 01:00:46 följande:
    fast ibland är det så att man kanske inte gå igång på sjläva grejen man gör, utan att bli tvingad till det eller förnedrad för att man gör det..
Svar på tråden A2M Gör folk så?