• Anonym (Jonna)

A2M Gör folk så?

I vartenda porrkipp jag kollat (jajag kollar på sånt) är manuset detsamma.
    Först ska snalen in i munnen, sen musen, sen rumpan.... och DÅ kommer det Tjejen ska suga en bajsluktande k*k.
    Obs jag har inget emot analsex o s v Men gör folk verkligen detta i verkligheten?
    Nu har min kille börjat fråga efter samma sak nämligen...

• Svar på tråden A2M Gör folk så?
  • Anonym

Nope, jag tar den varken i munnen eller fittan efter analsex. Inte på grund av smak eller lukt utan för alla jäkla bakterier som man inte ska ha nån annanstans än i tarmen.

• Fnurra01

Man ska inte ta efter allt man ser på TV. Från början knullade de bara på porrfilm. Sen skulle de alltid in därbak. Nu ska det kanske göras något nytt. Har du ingen lust så låt bli.

• Anonym

Kanske inget jag talar om högt, skulle kanske inte göra det idag men jag har gjort det nån gång på fyllan, kåt som satan. Tänkte inte så mycket på det då men borstade tänderna länge sen efteråt...

• Fnurra01

Är inte det i sig en sån där porrfilmsgrej. Knulla och sedan ta ut den och avsluta med en avsugning. Why?

• Anonym (lugnt)

Jag gör det oxå. Ingen stor grej tycker jag eftersom man ändå försöker se till att man är ren innan analsexet. Har aldrig känt att den varken luktat eller smakat bajs (hur nu det smakar, haha.. )

• Anonym (slyna)

Jääs vi kör AtM nästan varje gång vi har analsex.. Jag tänder på förnedring jag slickar även i röven på min man (ja han duschar och är ren) bara älskar det!!

• bodegapeppe

ts, du kan inte ha sett mycket porr. Räknar jag i % blir det inte många a2m, snarare mun mus anal mus kanske lite anal till och sprut...

• Dragonessas

Nej det gör jag verkligen inte! Skulle inte tro att killen skulle förvänta sig det heller

• Mandi74

Från fittan till munnen är väl inget, däremot har jag aldrig haft någon kille som velat A2M.. än, hur jag skulle göra beror nog på hur kuken ser ut efter att ha varit i min röv.

• Anonym (slyna)
    Mandi74 skrev 2009-10-18 00:41:34 följande:
    Från fittan till munnen är väl inget, däremot har jag aldrig haft någon kille som velat A2M.. än, hur jag skulle göra beror nog på hur kuken ser ut efter att ha varit i min röv.
    Haha nu känner jag att jag behöver förtydliga att de få gånger kuken inte varit fin har han gått å tvättat den innan han stoppat den i munnen på mej.
    Men oftast kör regelrätt A2M
Svar på tråden A2M Gör folk så?