• Mandi74

A2M Gör folk så?

Från fittan till munnen är väl inget, däremot har jag aldrig haft någon kille som velat A2M.. än, hur jag skulle göra beror nog på hur kuken ser ut efter att ha varit i min röv.

• Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 00:43:53 följande:

Haha nu känner jag att jag behöver förtydliga att de få gånger kuken inte varit fin har han gått å tvättat den innan han stoppat den i munnen på mej.Men oftast kör regelrätt A2M
    Eller så kan man ha kondom på som han bara sliter av när han vill byta hål.
  • Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 00:58:31 följande:

Hmm ja jo kanske fast kondom är ju rätt trökigt Sen gillar jag väl ärligt grejen också jag tänder kanske på förnedringen lite haha
    Hehe.. du är inte ensam, det där styr min sambo över totalt, det blir som han vill ha det.
  • Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 01:03:30 följande:

Haha ok. Jag vet inte men jag har en känsla av att de som gillar det kanske inte har regelrätt vaniljsex heller men jag vet inte.Här bestämmer han allt och straffar hårt m jag krånglar.
    Samma här..

Det är så härligt så..
  • Mandi74
    Shadilly skrev 2009-10-18 01:00:46 följande:
    Det finns de som tänder på det som gör det, men det blir naturligtvis ingen höjdare om det är något man inte går igång på.
    fast ibland är det så att man kanske inte gå igång på sjläva grejen man gör, utan att bli tvingad till det eller förnedrad för att man gör det..
  • Mandi74
    Shadilly skrev 2009-10-18 01:29:56 följande:
    Jo men det räknas ju dit, även om det väl kanske är att tända på det i förlängningen rent tekniskt. Tycker jag i alla fall
    jag oxå..

Ville bara säga nånting..
  • Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 01:33:52 följande:

Hahaha
    Skyller på förvirring pga trötthet..
  • Mandi74
    Shadilly skrev 2009-10-18 01:34:37 följande:
    Men det var en bra poäng, det kan aldrig sägas för ofta
    Nej.. så jag hade lite rätt.
  • Mandi74

Anonym (slyna) skrev 2009-10-18 01:37:25 följande:

Jag tycker det är underbart med folk som erkänner att de bara ville ha något att säga, så där bara rakt av
    Haha.. mm.. sån är jag, nästan för ärlig för mitt eget bästa ibland.
Svar på tråden A2M Gör folk så?