• LoveIsBeautiful

Vad är DU tacksam över?

Tänkte att vi kunde starta en tråd som handlar om tacksamhet
    Ibland är det lätt att ta saker för givet och faktiskt glömma bort hur bra man har det

Så dela gärna med dig av vad du är tacksam över, stort som litet

• Svar på tråden Vad är DU tacksam över?
  • Mariohn

Bra tråd

Jag är tacksam över min underbara familj och att de får vara friska.
    Min hälsa.
    Mina fantastiska vänner som hängt med sen barndomen
    och sist men absolut inte minst att det är höst och underbart här i skogen nu

• Verkligen

Jag är tacksam över mina djur. Varje dag ger dom mig massor med lycka och välbefinnande.
    Jag är tacksam över min sambo som älskar mig trots att jag inte är den mest älskvärda personen.
    Jag är tacksam över mina svärföräldrar som tagit sig an mig som om jag vore deras dotter. Mina föräldrar har dött nu senaste 2 åren så det värmer extra mycket.
    Jag är tacksam för dom få men väldigt underbara vänner som jag har.
    Och så är jag tacksam över att vi bor i en underbart fin lägenhet där vi trivs jättebra. Efter att ha flyttat över 30 ggr i mitt liv (!!!) så känns det som jag hittat hem.

♥ BF 18 November 2009 ♥ www.somvemsomhelst.blogg.se
  • LoveIsBeautiful
    Mariohn skrev 2009-10-17 17:04:54 följande:
    Bra tråd Jag är tacksam över min underbara familj och att de får vara friska.Min hälsa.Mina fantastiska vänner som hängt med sen barndomenoch sist men absolut inte minst att det är höst och underbart här i skogen nu
    Du kom på många fina saker
  • LoveIsBeautiful
    Verkligen skrev 2009-10-17 17:07:41 följande:
    Jag är tacksam över mina djur. Varje dag ger dom mig massor med lycka och välbefinnande.Jag är tacksam över min sambo som älskar mig trots att jag inte är den mest älskvärda personen.Jag är tacksam över mina svärföräldrar som tagit sig an mig som om jag vore deras dotter. Mina föräldrar har dött nu senaste 2 åren så det värmer extra mycket.Jag är tacksam för dom få men väldigt underbara vänner som jag har.Och så är jag tacksam över att vi bor i en underbart fin lägenhet där vi trivs jättebra. Efter att ha flyttat över 30 ggr i mitt liv (!!!) så känns det som jag hittat hem.
    Ja, jag tycker också djur är underbara!
    Jag beklagar verkligen att dina föräldrar har gått bort *kram*
    Men vad härligt att dina svärföräldrar är så fina!
    Och vad skönt att du känner att du har hittat hem!
  • LoveIsBeautiful

Jag är tacksam över att jag har tak över huvudet. Tacksam över att vi har en sån fin lägenhet med underbar utsikt över en sjö.
    Så otroligt tacksam över min sambo som finns där i alla lägen.
    Och jag är väldigt tacksam över min familj och mina vänner!
    Jag är även tacksam över att det finns stearinljus och att tvättmaskin finns så man slipper tvätta för hand

• LoveIsBeautiful

Ingen mer som är tacksam över något?

• Mannehkunda

Mina underbara pojkar som jag avgudar. Min stora pojke som växer upp till en otroligt intelligent och empatisk liten människa och min lilla som föddes för tidigt men som återhämtat sig förvånansvärt fort.
    Och min mamma och syskon som ställer upp i vått och torrt!

Och sist med verkligen inte minst: Att vi är födda i Sverige med alla privilegier som det innebär, det är något alla bör ha i åtanke!
    Vi har det endast så här bra för att vi råkat födas här, inte för att vi är värda mer eller förtjänar det...

• vargaa

Jag är tacksam över att jag haft turen att träffa och få leva med världens finaste man. Att min familj är friska och lyckliga.

Jag är tacksam för att min älskling bakade bröd igårkväll trots att jag låg och sov utan minsta intresse och att han fortsätter att älska mig trots att jag fräste åt honom när jag vaknade till.

• SilverEmma

Jag är tacksam över att jag fick över 14 år med min älskade vovve som vi avlivade igår...underbara jycke.

Svar på tråden Vad är DU tacksam över?