Vad är DU tacksam över?
Tänkte att vi kunde starta en tråd som handlar om tacksamhet
Ibland är det lätt att ta saker för givet och faktiskt glömma bort hur bra man har det
Så dela gärna med dig av vad du är tacksam över, stort som litet
Tänkte att vi kunde starta en tråd som handlar om tacksamhet
Ibland är det lätt att ta saker för givet och faktiskt glömma bort hur bra man har det
Så dela gärna med dig av vad du är tacksam över, stort som litet
Jag är tacksam att jag har ett jobb. Jag har förstått att det inte är en självklarhet idag. Att jag kan leva ett gott liv.
Att jag har världens finaste, snällaste och roligaste man och goaste barn. Att jag tar mig tid att verkligen uppskatta detta så ofta jag kan.
Jag är dessutom tacksam att jag är gravid.
Jag är tacksam över att ha Jesus i mitt liv, samt att jag har en så stor och härlig släkt som jag älskar:)
Jag är tacksam över att att jag föddes till vit.
Jag är tacksam för mina barn, mina vänner, och att jag är född i det här landet med sitt relativa välfärdssystem. Och min karl förstås! :)
Jag är inte tacksam, men jag är kåt och glad :)
(eller ja.. kåt iaf..)
Gammal tråd men va fan. Behövs nog sparkas till liv igen.. 
*Jag är tacksam för ALLT jag fått.
*Att exet hittat nån som är riktigt jävla reko. Ingen lismande jävel. *Lhs*
*Att min enda skuld, csn, sakta men säkert är på väg att försvinna (2 år till så..) 
* Att jag lyckats spara ihop en rejäl buffert utifall något oväntat skulle hända.
Idag är jag sjukt (!!!) tacksam över att min nässpray har så god effekt - hallelujah, jag kan andas igen!!!
Att gud gav mig liv, varje dag jag vaknar. Ibland är livet piss, men då tänker man positiva tankar, hur otroligt det är att man existerar. Att man ens existerar är ett under, egentligen borde man inte finnas, egentligen borde inget finnas, får mig att le lite inombords när jag tänker på det.
Varje morgon man vaknar och är frisk och inte har ont nånstans är början på en bra dag.
Faktiskt.