Inlägg från: Anonym (metoo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (metoo)

Bi?

Det finns visst flera som dig, de är bara lite färre och kanske inte jagar lika mkt som en hel del gör på qx.

Jag lever precis som du och har också insett att jag är bi för några år sedan. Finns också reggad på qx men är där rätt sällan nu för tiden eftersom jag tröttnat på alla karlar som jagar mig där. Trist men tyvärr blir man rätt less.

Jag har man, barn och är välutbildad med ettbra jobb. Och jag har under de senaste fem åren varit dökär i en annan tjej. Trots att jag lever med en man.

Så visst finns det fler {#lang_emotions_wink}

• Anonym (metoo)

La Bi: Jodå, min man vet och vi har haft åtskilliga diskussioner om det. Till en början var han helt ok med tanken om att jag ev skulle vara med en tjej, men när han förstod att jag faktiskt kunde bli förälskad och kär i en tjej blev det annat. Det är väl typiskt killar kanske, hehe. Han vet oxå om vem jag är såå intresserad av och det gillar han inte alls. Han vill helst inte att jag har kontakt med henne, så det blir lite i smyg. Jag är inte otrogen eller nåt utan vi snackar bara lite nu och då, thats it! Jag har ju ändå ett förhållande redan som jag inte vill förstöra. Skulle han nån gång ändra sig så blir jag ju glad för det. Har berättat för några av mina närmaste vänner, de tyckte inte det var nåt konstigt alls. En trodde jag gick igenom nån fas i livet, vilket jag inte gör hoppas jag. Men jag har ju fler vänner som inte vet nåt och jag vet inte hur snacket skulle gå om jag vore helt öppen. Tar det lite lugnt med det än så länge.

• Anonym (metoo)

Det låter ju lite roligt eller vad f*n man ska säga när de tror att känslorna har "gått över".
    Hur menar de då egentligen?
    Är det lika för känslorna man har för killen då, eller? Att de kan "gå över".....

• Anonym (metoo)
    Anonym (tjej) skrev 2009-10-30 15:50:19 följande:
    Jag har oxå frikort på tjejer, eller snarare klippkort ;)
    Drömläge {#lang_emotions_wink}
  • Anonym (metoo)
    Mamma Tintis skrev 2009-10-30 08:55:12 följande:
    Jag var väldigt öppen mot mina närmaste vänner, så de visste precis hur jag kände för tjejen jag träffade då, och de frågade ofta hur det gick och hur jag mådde och kände. Men sedan årsskiftet har ingen sagt nånting om det, och det var i samband med att vi berättade att vi skulle gifta oss. Det märks väldigt tydligt att vännerna nu tror att jag har "lagt ner" den sidan hos mig. Jag tror att de tänker så att när man är gift så experimenterar man ju inte, då är man ju hetero, eller nåt sånt... Däremot har jag fortfarande bra kontakt med tjejen, och hon får mig galen av åtrå ibland, trots att vi nu bara är vänner..
    Det måste vara deras "lilla rädsla" kanske eller...varför kan man inte fråga annars?!
    Klart man kan lägga ner ett jagande eller flörtande med andra för att man ska gifta sig med den rätte, men man blir ju för f*n inte hetero igen bara därför!

Jag har tom stött på en heterotjej i min vänkrets, gissa om jag var nervig efter över hur snacket skulle gå bland tjejpolarna. Nu verkar ju det som om hon inte berättat för de andra (ja kanske nån då, man är ju inte hur naiv som helst) eftersom ingen har någonsin påtalat nånting om händelsen efter. På ett sätt känns det rätt roligt att vara lite speciell egentligen.

Vi Bi lever ju i världens bästa värld, vi kan ju kolla in alla människor runt oss )
  • Anonym (metoo)
    like poison skrev 2009-11-01 21:49:30 följande:
    Anonym (Lilja) skrev 2009-11-01 15:04:41 följande: ja,jag undrar samma sak. vart finns bi-tjejerna,som verkligen är bi,även i nyktert tillstånd.
    Vi verkar ju vara ett litet gäng här iaf. Kanske spinna vidare på en tråd för oss.

Jag finns på qx "everyme" och visar inte mkt av mig själv (pga hysteriska män som jagar och jag kommer från en mkt liten stad) men inboxa mig där så snackar jag gärna.
  • Anonym (metoo)
    Mamma Tintis skrev 2009-11-03 14:28:50 följande:
    Jag finns också på QX, men jag blir så förbannad varje gång jag ska logga in för att det är 30 minuters väntetid, så jag har nog inte loggat in på ett år snart...
    Man kan ju logga in och stå i kö medans man surfar lite på nån annan sida typ FL eller kollar mail eller så. Det går rätt snabbt då faktiskt.
Svar på tråden Bi?