Anonym skrev 2009-10-20 16:38:00 följande:
Tror i motsats till ovanstående att du visst kan vara "bi" - varför inte? Det betyder inte att du måste bete dig på något särskilt sätt eller bli otrogen eller promiskuös som fördomarna om bisexuella pekar på...Jag är bi, kan bli kär i både tjejer och killar, likaså dras fysiskt till båda könen. Jag har aldrig övervägt att bli helt öppen med det, då det känns som min privata ensak så länge jag inte är i en relation med en tjej. Kanske inte ens då, att det blir aktuellt att vara öppen. Har än så länge inga praktiska erfarenheter av mitt "biskap".Jag har på vägen till att inse hur det är haft stort behov av att prata med andra som "är som jag" och jag har hittat någon enstaka på qx även om det är svårt med tanke på den extremt vulgära sexfixeringen där. Inte mycket utrymme att bara prata "känslor"...men som sagt, det går!Vill du mailas lite? Har du en anonym mailadress? Mitt nick är för oanonymt tyvärr, så även min mailadress....
Promiskuös

nä, det ligger inte för mig direkt. Har alltid varit min man trogen. Vi har varit tillsammans i snart 10 år. Jag har nog ända sedan tonåren märkt av detta. Jag tror att min man inser att jag dras lite till tjejer men han verkar ta det rätt lugnt.
Alltså qx är ju inte stället för "känslosnack" direkt. Gud vilken könsfixering!!! Har nog aldrig sett så många trumpeter i närbild
Jag mailas gärna lite men har också en mail som tyvärr är oanonym
Lever du med en man eller ensam?