• Anonym (La Bi)

Bi?

Funderar lite på om jag är bi. Är gift, har barn och är välutbildad med jobb och hela fadderullan....men kan inte låta bli att drömma lite om tjejer .
    Har reggat mig på qx (scary!!!) men folk är så väldigt homo eller hetero.... Det finns ingen som är som jag ...
    Men jag misstänker att jag inte är så himla ovanlig!!!

De få jag har skrivit lite med har jag inget gemensamt med!

• Svar på tråden Bi?
  • Anonym (3 barnsmamma)

Jag tror inte att du/vi är bi. Vi är nog mera sådana att vi skulle vilja prova att vara med en tjej och känna hur det känns.

Jag tänder på tjejer när jag ser dem leker med varandra, ha sett på kanalen playboy. Tycker det är vackert.

Jag har även kommit i kontakt med en tjej som gärna vill träffa mig och det känns lite konstigt för jag har alltid trott att jag bara dras till killar..

Så jag får se om jag någon gång i framtiden kommer att träffa denna tjej..

• Anonym

Tror i motsats till ovanstående att du visst kan vara "bi" - varför inte? Det betyder inte att du måste bete dig på något särskilt sätt eller bli otrogen eller promiskuös som fördomarna om bisexuella pekar på...

Jag är bi, kan bli kär i både tjejer och killar, likaså dras fysiskt till båda könen. Jag har aldrig övervägt att bli helt öppen med det, då det känns som min privata ensak så länge jag inte är i en relation med en tjej. Kanske inte ens då, att det blir aktuellt att vara öppen. Har än så länge inga praktiska erfarenheter av mitt "biskap".

Jag har på vägen till att inse hur det är haft stort behov av att prata med andra som "är som jag" och jag har hittat någon enstaka på qx även om det är svårt med tanke på den extremt vulgära sexfixeringen där. Inte mycket utrymme att bara prata "känslor"...men som sagt, det går!

Vill du mailas lite? Har du en anonym mailadress? Mitt nick är för oanonymt tyvärr, så även min mailadress....

• Anonym (La Bi)
    Anonym skrev 2009-10-20 16:38:00 följande:
    Tror i motsats till ovanstående att du visst kan vara "bi" - varför inte? Det betyder inte att du måste bete dig på något särskilt sätt eller bli otrogen eller promiskuös som fördomarna om bisexuella pekar på...Jag är bi, kan bli kär i både tjejer och killar, likaså dras fysiskt till båda könen. Jag har aldrig övervägt att bli helt öppen med det, då det känns som min privata ensak så länge jag inte är i en relation med en tjej. Kanske inte ens då, att det blir aktuellt att vara öppen. Har än så länge inga praktiska erfarenheter av mitt "biskap".Jag har på vägen till att inse hur det är haft stort behov av att prata med andra som "är som jag" och jag har hittat någon enstaka på qx även om det är svårt med tanke på den extremt vulgära sexfixeringen där. Inte mycket utrymme att bara prata "känslor"...men som sagt, det går!Vill du mailas lite? Har du en anonym mailadress? Mitt nick är för oanonymt tyvärr, så även min mailadress....
    Promiskuös nä, det ligger inte för mig direkt. Har alltid varit min man trogen. Vi har varit tillsammans i snart 10 år. Jag har nog ända sedan tonåren märkt av detta. Jag tror att min man inser att jag dras lite till tjejer men han verkar ta det rätt lugnt.

Alltså qx är ju inte stället för "känslosnack" direkt. Gud vilken könsfixering!!! Har nog aldrig sett så många trumpeter i närbild

Jag mailas gärna lite men har också en mail som tyvärr är oanonym

Lever du med en man eller ensam?
  • Anonym (metoo)

Det finns visst flera som dig, de är bara lite färre och kanske inte jagar lika mkt som en hel del gör på qx.

Jag lever precis som du och har också insett att jag är bi för några år sedan. Finns också reggad på qx men är där rätt sällan nu för tiden eftersom jag tröttnat på alla karlar som jagar mig där. Trist men tyvärr blir man rätt less.

Jag har man, barn och är välutbildad med ettbra jobb. Och jag har under de senaste fem åren varit dökär i en annan tjej. Trots att jag lever med en man.

Så visst finns det fler {#lang_emotions_wink}

• Anonym (La Bi)

Ha ha vad kul!!! Visste väl att jag inte var ensam!
    Jag är också lite småkär i (eller kanske ska säga attraherad av) en tjej i min närhet. Antingen är hon straight eller bi, men det lär väl bara förbli en dröm.... är glad i flera dagar efter att jag träffat henne. Hon är söt, rar och fin på alla sätt och vis

Qx är ju väldigt speciellt. Många har väldigt mycket "festbilder" på sig själv, med en öl eller drink i handen. Vet inte riktig vad det är som gnager, jag dricker själv alkohol (måttligt) då och då....men det är nog, att det är det första som möter en när man tittar in på någons sida. Jag är själv alldeles för feg för att ha bild. Det är inte riktigt jag heller att ha bild, när jag inte dirket har gått ut med det.....

Metoo: vet din man? Vad tycker han om det i så fall? Vad tror du att folk runt omkring dig skulle säga om de visste? Folk runt mig är lite för "fina" för att acceptera något sådan tror jag. Inget man någonsin skulle säga oh, nej, man skulle le och säga "men det är ju heeelt okej" och sen skulle de ta avstånd tror jag. Antar att det är fördomarna att man hoppar på vem som helst....Fast jag varit "sånhär" sen tonåren har jag bara blivit seriöst attraherad av 3 tjejer och aldrig agerat på det....

• linjes

Jag vet att jag är bi,lever med man och 2 kids..Vi lever dock ut våra fantasier

Enda sättet för dig att veta säkert om du är bi,är ju att pröva på..

• Anonym (La Bi)

Hmmm, det där lät ju spännande Lever ut? Var och en på sitt håll eller rollspelar ni? Är han tjej då? *fniss* förlåt men det hade verkligen varit originellt

• linjes

Anonym (La Bi) skrev 2009-10-21 20:42:02 följande:

Hmmm, det där lät ju spännande Lever ut? Var och en på sitt håll eller rollspelar ni? Är han tjej då? *fniss* förlåt men det hade verkligen varit originellt
    Näe han är inte tjej uffa

Vi lever ut på olika håll och tillsamans med andra par..
  • Anonym (La Bi)

Ha ha det kanske ni skulle pröva
    Nä, skämt åsido....
    Blir det inte spänningar i förhållandet när man träffar andra av motsatt kön? Jag tror att min man skulle acceptera att jag träffar en tjej men inte en annan kille (lite konstigt det också...)

• Mamma Tintis

La Bi: Om du vill prata med nån i liknande sits så kan du väl inboxa mig! Det är lite svårt att inboxa dig när du är anonym...

Svar på tråden Bi?