• like poison

Bi?

jag är bisexuell och har dejtat/haft förhållande med tjejer innan jag träffade min nuvarande,han känner till detta och har aldrig haft problem med det.
    vi har även en liten mini på G.
    men jag träffar ingen annan än honom,det skulle för mig innebära otrohet.

jag tycker att du skall ha en öppen dialog ang. detta med din karl.
    att gå bakom ryggen,träffa någon i smyg,är ingen god idé.
    inget fel i att titta ,och fantisera dock.
    men om du vill gå till handling,ja,då är det nog dags att berätta detta för din partner.

det är nog inte alla karlar som släpper iväg sina tjejer,och låter dem leva ut sina fantasier.
    min skulle aldrig göra det,det är ju en form av otrohet,oavsett om det är med någon av samma kön.

men man kan ju känna,tycka olika.

• like poison
    bodegapeppe skrev 2009-10-30 09:28:30 följande:
    Anonym (La Bi) skrev 2009-10-27 19:58:59 följande: klart det är ok om ni är öppna och överens! sådana här trådar brukar fyllar av poly människor, dom kommer nog snart och kan förklara hur fantastiskt det är att kunna knulla runt och vara överens om det.
    hamnade vi i sandlådan nu?
  • like poison

Anonym (Lilja) skrev 2009-11-01 15:04:41 följande:

Tycker det är intressant och läsa det ni skriver. Mina kompisar tar nog mig inte seriöst när det gäller bi-telen. Dels pratar jag inte om den för jag vet hur min vänskapskrets funkar och vissa av dom har haft "första tjing på att vara bi" vilket inte har varit jag och bara för att jag har kysst tjejer på fyllan (aldrig gått längre) så är det bara en fyllesak, jag är inte bi, enligt dom (obs, antagande). Jag tror inte mina kompisar skulle kunna tro det i första taget om mig. Samtidigt är det skönt att de inte vet sanningen men också lite synd. För vart hittar man de fantastiska bi-tjejerna? De finns inte i min vänskapskrets.
    det är lite samma för mig.
    de viftar liksom bort det lite,även fast jag gått bra mycket längre än dig.
    många av gångerna har inte ens alkohol varit inblandat.
    men det är lite strunt samma. huvudsaken är ju att man vet vart man själv står.

ja,jag undrar samma sak. vart finns bi-tjejerna,som verkligen är bi,även i nyktert tillstånd.
  • like poison
    BC är en sida som heter BodyContact (www.bodycontact.com).. Det är alltså en ren kontaktsida för olika sexuella kontakter.. Men det är ungefär 98% killar där tror jag.. Känns så i alla fall... Som tur är så kan man blocka killar från att skriva, men resultatet blir bara att mailboxen står tom, för det är så få tjejer..
    jaha. okej.
    men har ni testat qx då?
    minus är att man måste stå i kö när man loggar in,om man inte är betalande medlem...
    annars är det en bra community!
  • like poison
    Mamma Tintis skrev 2009-11-03 14:28:50 följande:
    like poison skrev 2009-11-03 13:02:20 följande: Jag finns också på QX, men jag blir så förbannad varje gång jag ska logga in för att det är 30 minuters väntetid, så jag har nog inte loggat in på ett år snart...
    instämmer,loggar inte in så ofta där jag heller.
    står i kö just nu. 24 min. kul!
  • like poison

Anonym (metoo) skrev 2009-11-03 13:41:26 följande:

Vi verkar ju vara ett litet gäng här iaf. Kanske spinna vidare på en tråd för oss. Jag finns på qx "everyme" och visar inte mkt av mig själv (pga hysteriska män som jagar och jag kommer från en mkt liten stad) men inboxa mig där så snackar jag gärna.
    ok. visst kan jag det.
    står som sagt i kö nu. men snart så..
  • like poison
    Anonym skrev 2009-11-03 19:53:48 följande:
    Men är det inte fortfarande så att man kan betala för ett par veckor med sms, det tar max två minuter? För några månader sedan kostade det ca femton spänn....det är ju inte mycket, jämfört med att bli trött på att köa...:)
    jodå,det stämmer!

men jag loggar inte in så pass ofta att det känns lönt. :)
  • like poison

det kanske finns fler här,som är reggade på QX? :)

Svar på tråden Bi?