Inlägg från: Mamma Tintis |Visa alla inlägg
  • Mamma Tintis

Bi?

La Bi: Om du vill prata med nån i liknande sits så kan du väl inboxa mig! Det är lite svårt att inboxa dig när du är anonym...

• Mamma Tintis

Anonym (metoo) skrev 2009-10-27 10:44:17 följande:

La Bi: Jodå, min man vet och vi har haft åtskilliga diskussioner om det. Till en början var han helt ok med tanken om att jag ev skulle vara med en tjej, men när han förstod att jag faktiskt kunde bli förälskad och kär i en tjej blev det annat. Det är väl typiskt killar kanske, hehe. Han vet oxå om vem jag är såå intresserad av och det gillar han inte alls. Han vill helst inte att jag har kontakt med henne, så det blir lite i smyg. Jag är inte otrogen eller nåt utan vi snackar bara lite nu och då, thats it! Jag har ju ändå ett förhållande redan som jag inte vill förstöra. Skulle han nån gång ändra sig så blir jag ju glad för det. Har berättat för några av mina närmaste vänner, de tyckte inte det var nåt konstigt alls. En trodde jag gick igenom nån fas i livet, vilket jag inte gör hoppas jag. Men jag har ju fler vänner som inte vet nåt och jag vet inte hur snacket skulle gå om jag vore helt öppen. Tar det lite lugnt med det än så länge.
    Jag är i liknande sits som du. Jag träffade en underbar tjej för snart två år sen och föll pladask. Jag hade sambo sedan massa år tillbaks och berättade för honom om mina fantasier om att vara med en tjej. Han var jätte positiv och tyckte att det var självklart att jag skulle få experimentera lite, så länge han fick veta vad som hände, och gärna detaljerat.. Jag och tjejen träffades några gånger och det var bättre än jag hade kunnat tänka mig. Men sedan kunde hon inte fortsätta längre. Hon började bli kär i mig och ville inte bli sårad. Jag förstår henne fullt ut, jag hade ju allt jag kunde önska mig, min sambo och en älskarinna. Jag tog med henne hem ett par gånger också och vi hade en riktigt het trekant. Idag är hon en av mina bästa vänner, men vi är också bara vänner. Vet inte vad min (numera) man skulle tycka om jag skulle träffa en ny tjej, det är nog okej om han får vara med, men kanske inte annars. Jag skulle aldrig göra nåt för att riskera mitt äktenskap, men fantasierna finns kvar och jag hoppas kunna återuppleva detta igen, men att hitta en ny tjej är inte det lättaste...
  • Mamma Tintis

Kul att se att det är fler i samma sits.. Det är lätt att känna sig ensam i sin situation och det finns ju ofta inte så många att prata med.. Jag har berättat för mina närmaste vänner att jag är bi, men i och med att jag gifte mig i somras så tror jag att de flesta tror att det har "gått över".. Men känslorna finns ju kvar och drömmarna om att få uppleva mer.. Om det är någon som vill ha nån att prata eller flirta med, så är det bara att inboxa mig..

• Mamma Tintis

Anonym (metoo) skrev 2009-10-30 00:06:07 följande:

Det låter ju lite roligt eller vad f*n man ska säga när de tror att känslorna har "gått över".Hur menar de då egentligen? Är det lika för känslorna man har för killen då, eller? Att de kan "gå över".....
    Jag var väldigt öppen mot mina närmaste vänner, så de visste precis hur jag kände för tjejen jag träffade då, och de frågade ofta hur det gick och hur jag mådde och kände. Men sedan årsskiftet har ingen sagt nånting om det, och det var i samband med att vi berättade att vi skulle gifta oss. Det märks väldigt tydligt att vännerna nu tror att jag har "lagt ner" den sidan hos mig. Jag tror att de tänker så att när man är gift så experimenterar man ju inte, då är man ju hetero, eller nåt sånt... Däremot har jag fortfarande bra kontakt med tjejen, och hon får mig galen av åtrå ibland, trots att vi nu bara är vänner..
  • Mamma Tintis

like poison skrev 2009-11-01 21:49:30 följande:

ja,jag undrar samma sak. vart finns bi-tjejerna,som verkligen är bi,även i nyktert tillstånd.
    Det undrar jag också.. Var hittar man de riktiga bi-tjejerna?! Jag hade ren tur som hittade en underbar tjej genom BC.. Men det var nog mest tur, för det finns få intressanta bi-tjejer där.. Förutom jag då..
  • Mamma Tintis

Anonym (nyhar77) skrev 2009-11-02 10:22:06 följande:

Näe jag finns där oxå
    Törs du berätta vem du är på BC så jag kan kolla in dig? Du kan ju alltid inboxa mig annars.. Jag har tänkt avregga mig på BC flera gånger eftersom jag inte hittar nåt intressant där, men hoppet finns ju kvar..
  • Mamma Tintis

Anonym (nyhar77) skrev 2009-11-02 10:43:42 följande:

Jag har inte satt in några bilder ännu och inte skrivit nått heller haha blev medlem igår typnyhar77 heter jag iaf
    Hahaa.. Då kanske din sida inte säger så mycket, men jag ska in och tjuvkika lite..
  • Mamma Tintis

like poison skrev 2009-11-02 14:05:14 följande:

vad är BC?
    BC är en sida som heter BodyContact (www.bodycontact.com).. Det är alltså en ren kontaktsida för olika sexuella kontakter.. Men det är ungefär 98% killar där tror jag.. Känns så i alla fall... Som tur är så kan man blocka killar från att skriva, men resultatet blir bara att mailboxen står tom, för det är så få tjejer..
  • Mamma Tintis

like poison skrev 2009-11-03 13:02:20 följande:

jaha. okej.men har ni testat qx då?minus är att man måste stå i kö när man loggar in,om man inte är betalande medlem...annars är det en bra community!
    Jag finns också på QX, men jag blir så förbannad varje gång jag ska logga in för att det är 30 minuters väntetid, så jag har nog inte loggat in på ett år snart...
Svar på tråden Bi?