• Ajlil

Ed Hardy kläder

Finns det nått speciellt kännetecken så man vet om de Ed Hardy kläder man köper på nätet är äkta? Då menar jag från e-bay och tradera t.ex. För köper man dem på en klädessajt borde de väl vara äkta, men det är framförallt skillnad på prislappen oxå. Alla tips är välkomna! Sen är det väl ganska små i storlekarna oftast?

Vart köper du dina Ed Hardy kläder?

• Svar på tråden Ed Hardy kläder
  • aprilsill

Jag tycker det ser äkta ut. Vill du vara på den säkra sidan så handla från svenska Internet butikter, eller den officiella Ed hardy hemsidan.

• Tuffelisa

Jag brukar göra så att jag hittar på svenska sidor ex. stayhard.se den modellen jag gillar och sedan letar jag upp tröjan på ett billigare ställe utomlands. Jag handlar inte Ed Hardy dagligen så min teori kan misstämma, men jag tycker att för det mesta så har inte kopiorna samma tryck/mönster som originalen. Sen vore det ännu tråkigare om du köper original för massa pengar och kompisen köper likadan för 100kr på tradera. Så mitt tips är att leta upp original som inte kopierats.

• Caroline o

Det jag har reagerat på när det gäller tröjor är att jag har köpt en hoodies på tradera där det inte står sytt under ena armen "by Christian Audigier", men på däremot kläder som är köpta i Ed hardy butik på hawaii av mina förädrar så står det sytt eller stämplat på snedden och dessa kläder vet jag ju att de är äkta... Kanske en teori vet inte?   

• Tuffelisa

Caroline o skrev 2009-12-04 10:31:24 följande:

Det jag har reagerat på när det gäller tröjor är att jag har köpt en hoodies på tradera där det inte står sytt under ena armen "by Christian Audigier", men på däremot kläder som är köpta i Ed hardy butik på hawaii av mina förädrar så står det sytt eller stämplat på snedden och dessa kläder vet jag ju att de är äkta... Kanske en teori vet inte?   
    Nu var jag tvungen att kolla min tröjor. På mina två står det tryckt "Christian Audigier" nedanför armhålan, alltså inte på själva ärmen utan på revbenen upp till armhålan. Är det där du menar?
    Båda tröjorna är köpta i butik.
  • Caroline o
    Tuffelisa skrev 2009-12-04 11:06:30 följande:
    Caroline o skrev 2009-12-04 10:31:24 följande: Nu var jag tvungen att kolla min tröjor. På mina två står det tryckt "Christian Audigier" nedanför armhålan, alltså inte på själva ärmen utan på revbenen upp till armhålan. Är det där du menar?Båda tröjorna är köpta i butik.
    Japp det är där jag menar och det står inte så på en hoodie jag köpte på tradera...
  • loujac

Låt bli att köpa Ed Hardy, det är helt ute! =)))

Svar på tråden Ed Hardy kläder