• Ajlil

Ed Hardy kläder

Finns det nått speciellt kännetecken så man vet om de Ed Hardy kläder man köper på nätet är äkta? Då menar jag från e-bay och tradera t.ex. För köper man dem på en klädessajt borde de väl vara äkta, men det är framförallt skillnad på prislappen oxå. Alla tips är välkomna! Sen är det väl ganska små i storlekarna oftast?

Vart köper du dina Ed Hardy kläder?

• Svar på tråden Ed Hardy kläder
  • Ajlil
    loujac skrev 2009-12-04 11:23:58 följande:
    Låt bli att köpa Ed Hardy, det är helt ute! =)))
    Jag köper Ed Hardy kläder för att jag tycker dem är snygga inte för att det är inne!

Jag köper normalt inte märkeskläser utan en tröja från Gekås för 49 kr funkar precis lika bra bara jag tycker den är snygg och att jag trivs med den!

Och så jävla ute kan det inte va för jag ser hela tiden folk som har dem på sig, speciellt på tv!
  • Ajlil
    Caroline o skrev 2009-12-04 10:31:24 följande:
    Det jag har reagerat på när det gäller tröjor är att jag har köpt en hoodies på tradera där det inte står sytt under ena armen "by Christian Audigier", men på däremot kläder som är köpta i Ed hardy butik på hawaii av mina förädrar så står det sytt eller stämplat på snedden och dessa kläder vet jag ju att de är äkta... Kanske en teori vet inte?   
    Min man har ett par shorts som vi tror är äkta, lapparna i kläderna kan se väldigt olika ut. Det står Ed Hardy och by Christian Audigier under. På lappen i min senaste köpa tröja står det Don Ed Hardy och därför tror jag ej den är äkta. Men vad vet jag?
  • Tuffelisa
    Stargazer09 skrev 2009-12-05 11:52:11 följande:
    Jag köper Ed Hardy kläder för att jag tycker dem är snygga inte för att det är inne! Jag köper normalt inte märkeskläser utan en tröja från Gekås för 49 kr funkar precis lika bra bara jag tycker den är snygg och att jag trivs med den! Och så jävla ute kan det inte va för jag ser hela tiden folk som har dem på sig, speciellt på tv!
    Jag håller med, tror Ed Hardy kläder är för folk som gillar denna sorts kläder vare sig det är inne för tillfället eller ej. Liknande kläder har ju förekommit tidigare
  • nadja84

Vi beställer från www.christianaudigier.com/ när vi beställer, har väl beställt 3ggr nu. Det jobbiga är att det ALLTID fastnar i tullen så blir en extra slant där.. men det är billigare än att handla i Sverige, har det iallafall varit för oss.

Stargazer09 skrev 2009-10-22 15:29:20 följande:
    Vad tror ni om denna sidan?www.donedhardyu.com/
    Ej äkta där vad jag hört!
  • Ajlil
    nadja84 skrev 2009-12-05 23:49:53 följande:
    Vi beställer från www.christianaudigier.com/ när vi beställer, har väl beställt 3ggr nu. Det jobbiga är att det ALLTID fastnar i tullen så blir en extra slant där.. men det är billigare än att handla i Sverige, har det iallafall varit för oss. Ej äkta där vad jag hört!
    Lägger dock märke till att det inte står Ed Hardy alls på dessa kläder.
  • Caroline o

om du kollar uppe till vänster så står det en flik med ed hardy, det kanske är så att han har 2 olika kollektioner, dvs en Ed Hardy och en med bara hans namn?

• Tuffelisa

Christian Audigier är designer av kläderna, Ed Hardy är tatueraren vars tatueringar används på kläderna. Christian Audigier har även eget klädesmärke som heter som hans namn samt VonDutch. Så de är alla mer eller mindre samma sak

• loujac
    Stargazer09 skrev 2009-12-05 11:52:11 följande:
    Jag köper Ed Hardy kläder för att jag tycker dem är snygga inte för att det är inne! Jag köper normalt inte märkeskläser utan en tröja från Gekås för 49 kr funkar precis lika bra bara jag tycker den är snygg och att jag trivs med den! Och så jävla ute kan det inte va för jag ser hela tiden folk som har dem på sig, speciellt på tv!
    Jo det är ju bra att du köper det du gillar, det gör jag med, men det är väll just att alla har dem, som gör att de är ute..... =)
  • nadja84
    Stargazer09 skrev 2009-12-06 21:54:25 följande:
    Lägger dock märke till att det inte står Ed Hardy alls på dessa kläder.
    På den sidan säljer Christian Audigier alla hans märken under samma tak

Alltså

Ed Hardy
    Christian Audigier
    Smet
    Crystal rock
    Paco Chicano

Där kan du beställa från samtliga avdelningar och bara betala 1 frakt.
Svar på tråden Ed Hardy kläder