• mammaflickan

Gravid trots mens? positivt test.

Det kan hända en liten sån blödning i samband med befruktningen. Grattis, eller?

• mammaflickan

Oj förlåt nu såg jag kategorin planerar barn, så då är det ju stort grattis! Att du har plussat! Jag tror starkt på det där med befruktningen, för jag hade en såndär liten blödning med i början av min första grav. Men jag trodde det va mens, så jag testa ju inte förräns långt senare. O då räknade dom ju från den som jag trodde va sista mens, men det stämde inte sen alls vid ul, o utifrån när hon sen föddes kan man räkna ut att den "mensen" va befruktningen. Hm, krångligt sagt, förlåt.

• mammaflickan
    majsis skrev 2009-10-19 18:53:33 följande:
    Ja visst är det skumt. Ja jag vill ju gärna vara gravid. Tycker det är så konstigt eftersom jag tycker inte att blödningen var så liten. Det var ju klumpar och ganska mycket blod. Om det är ett tidigt missfall så undrar jag om någon vet hur länge det kan visa pos. Ska jag vänta en vecka till eller 2 innan jag testar igen?
    Jag skulle nog ringt mvc o frågat. Jag kanske inte ska jämföra för jag brukade bara ha liten mens o hade liten blödning som jag tyckte va som en liten mens bara. Så ring o fråga barnmorskan tycker jag. Lycka till o håller tummarna!
Svar på tråden Gravid trots mens? positivt test.