Inlägg från: Elenas hasselbackspotatis 86 |Visa alla inlägg
  • Elenas hasselbackspotatis 86

Gravid trots mens? positivt test.

OMG! Hoppet tänds för mig/oss (men kanske inte ska tala med min man om alla mina teorier som jag läser om här på FL)

Hur som helst. Min mens var 4-5 dagar sen den här månaden, och istället för 6-7 dagar var den bara 3 dagar och allt blod var koagulerat...första dagen rann det iofs en massa o sen de 2 andra dagarna var det bara koagulerat. Har inte testat, trodde absolut att det var min mens som spelade mig ett spratt o bara var lite annorlunda

Hade iofs ett MF för ca 2 månader sedan

Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2009-10-20 19:58:21 följande:
    OMG! Hoppet tänds för mig/oss (men kanske inte ska tala med min man om alla mina teorier som jag läser om här på FL)Hur som helst. Min mens var 4-5 dagar sen den här månaden, och istället för 6-7 dagar var den bara 3 dagar och allt blod var koagulerat...första dagen rann det iofs en massa o sen de 2 andra dagarna var det bara koagulerat. Har inte testat, trodde absolut att det var min mens som spelade mig ett spratt o bara var lite annorlundaHade iofs ett MF för ca 2 månader sedan
    men jag måste sluta spekulera såhär. Får vänta till nästa månad o se hur mensen är då, för känner absolut inte att köpa test o få neg bara för mina dumma tankar!
    majsis skrev 2009-10-20 20:44:53 följande:
    Hej igen!Har varit på gyn och tagit hcg blodprov. Värdet var 700 så ett missfall är det inte. Ska ta ett nytt prov på fredag för att se att det går åt rätt håll. Man vill utesluta utomkveds. Läkaren tror dock på en mycket tidig grav. Jag tror inte heller själv på ett utomkveds då jag inte har ngt ont i magen.
    ÅH! VILKEN LYCKA! (L) Grattis ! (om det nu är som läkaren tror, o det tror o hoppas vi ju på!!)
Svar på tråden Gravid trots mens? positivt test.