• NK80

    Aprilmammor 2005, tråd 19

    Men jösses, gamla tråden stängdes - häng på den nya tjejer! Vi ses!

  • Svar på tråden Aprilmammor 2005, tråd 19
  • tinna

    Tack Nathalie! Har inte varit på FL på evigheter, min automatiska inloggning slutade fungera och sen har det inte blivit av...

    Här har jag en make med feber och en liten E som kräktes två gånger i går eftermiddag. Ingen annan kräks, ännu. Jimmy ska vara hemma idag med barnen och jag ger jobbet ett försök, får åka hem om jag blir dålig. Kan ju inte stanna hemma bara ifall jag skulle bli sjuk, kan bli många dar hemma då ifall jag aldrig blir sjuk...


  • Sweetie

    Hejsan hej!
    Remember me?!
    Tack NK för länken..
    Är aldrig inne på fl mer än när jag ska kolla en kompis blogg...That´s it.

    MEd oss är allt bra! Eller med mig är det bajs men det är en annan femma..
    Det är min rygg som ballat ur. Har ett medfött fel i ryggen som bara blivit värre och värre och nu går jag med rullator.. Det är jag och pensionärerna som har race nu..
    Ska till ortopeden idag och bli bedömd. Det är prat om en steloperation så vi får se! Vill ha mitt liv tillbaka bara!!

    Nog om mig!

    Barnen växer och frodas! Filmsnuttar och foton finns i massor (för den som är nyfiken) på facebook för er som har mig där!

    MAssor med kramar på er!!!!
    Malin

  • Bessie

    Tack, NK! Tur att någon har koll !

    Med oss är allt bra, njuuuuuter av att ha liten bebis - för nu är det sista gången . Tjejerna är hur goa som helst med lillebror, men av och till lite mindre goa med varann, men det hör ju till ... För det mesta leker de jättefint ihop, och ffa Bella är faktiskt till stor hjälp att roa lillebror lite när jag måste fixa något - typ byta på tvätten.

    Nu ska jag iväg och shoppa lite (ignorerar inlämningsuppgiften med deadline på fredag - får bli kvällens problem...)!

  • jojja

    Och här är läget konstant - trött

    Pluggar för fullt och försöker hinna med annat emellanåt. Inte så lätt dock när jag åker strax efter 6 hemifrån och är hemma strax innan 17, för att sedan behöva plugga ett par timmar per kväll.
    Men, nu är det bara en sisådär 23 kurser kvar Snart dags för en sväng i Barsebäck med ventiler för hela slanten. Sen blir det två veckor i vår med andra kurser där nere.

    Men iaf. Så är det.

    Nåt kul är iaf att jag kommer ställa ut på fotomässan i Älvsjö i november!

    Svoosh. Nu ska jag iväg och träffa förhoppningsvis årets sista brudpar. Sen blir det plugg tills ögonlocken faller igen. Det är måååånga systemkomponenter i huvudprocessen, och mååånga transienter som kan initiera alla de säkerhetskedjor som finns...

  • NK80

    Jojja, jag blir bara trött av att läsa ditt inlägg, haha.. alltså biten när det ommer till transienter och allt det där Kul att du kommer att ställa ut på en fotomässa!

    Bessie, härligt att höra att systrarna tar bra hand om lillebror Bilderna på din fb är urgulliga!

    Sweetie, du får pynta rullatorn med glitter så att den blir cool och hipp

    Tinna, krya på er nu!

  • jasminen

    Tack NK!!!
    Hade inte lagt märke till att tråden "gått ut",superbra då någon har koll

    Bessie:
    Härligt då allt funkar!Njut allt du hinner-tiden går så fort,så fort!

    Malin:
    Vem vinner?

    Jojja:
    Jösses,du har då att hålla koll på minsann!Blev snurrig bara av att läsa vad du läser

    Tinna:
    Snart,snart

    *vimsar iväg igen*

Svar på tråden Aprilmammor 2005, tråd 19