BF Juni 2010!
Tack för inbjudan
Tack för inbjudan
Kela81: grattis till tvillingarna
själv så har alla gravsymptom försvunnit, förutom kissandet, vilket känns skönt med tanke på all nervositet med att må illa. Mådde så kasst förra grav och vill itne göra det igen då jag har en söt dotter att ta hand om
Känner igen det där med att inte vara hungrig på dagarna, är inte jag heller. Men måste ju äta för att orka med vår dotter.
Men det tar emot och inget smakar gott längre, bara jag slipper vara känslig för lukter så är jag nöjd
Förra gången var det pizza samt lasange, jag kunde kräkas bara vid lukten. Kunde inte vara i samma rum som sambon när han åt lasange. Hemskt jobbigt var det.
Men än så länge inget illamående så mycket, hoppas därför det är en liten pojke i magen;) Förra gången var det flicka och det stämde för mig med illamåendet osv:P haha
Jag har börjat kolla lite på vagn, då det är andra barnet så känns det väldigt viktigt att hitta en bra vagn så man känner sig nöjd med den
Någon som tittat på syskonvagnar?
Till dottern har vi nu en emmaljunga city cross som vi väldigt nöjda med;) fungerar bra än så länge till alla väglag(har ju dock inte testat snö ännu) haha
nu är jag i vecka 5+5 och illamåendet finns redan här som ett eländigt sällskap.
Äter lergigan comp som jag hade kvar sedan förra grav och kräks inte iallafall. Känner mig faktiskt piggare sedan jag började äta dem. Men det är ju ämnen i som ska motverka trötthet av tabletterna
Tisdag blir det besök hos barnmorskan! Känns bra!
nu är jag i vecka 5+5 och illamåendet finns redan här som ett eländigt sällskap.
Äter lergigan comp som jag hade kvar sedan förra grav och kräks inte iallafall. Känner mig faktiskt piggare sedan jag började äta dem. Men det är ju ämnen i som ska motverka trötthet av tabletterna
Tisdag blir det besök hos barnmorskan! Känns bra!
Jag har inte tagit någon vaccination. däremot kommer dottern och sambon att ta och jag hoppas då att jag slipper att bli sjuk. Men det är så himla uppblåst. Har redan legat i influensa två gånger under hösten så vem vet jag kanske redan har haft svininfluensan. Man kan ju hoppas iallafall.
men vi ska åka 2 veckor till thailand i december så man får ju hoppas att man inte blir sjuk. Blir att ladda upp med mediciner i förväg