• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • frux

okidoki. Jag hoppar in här med då :) Hoppas ni alla mår hyfsat .

• mejola

Vad kul, jag kände att de var så många ja var med i så tänkte ja bjuder in alla till en enda
    Absolut inga gravidsymptom idag, helt dött, såååå skönt, hoppas de håller isig imorgon när man måste jobba igen

• Frusna flickan

God morgon! Stuvade in alla kidsen i bilen och åkte i väg på mellanbarnets fotbollsmatch, superstressad. Och så var vi en timme för tidiga *morr........ Vintertid I sådanan lägen undrar jag hur jag ska klara av ett barn till............ Känner mig helt kass.

Mår mer illa när jag stressar och blir anfådd också.

• mejola

jag glömmer alltid den där klockan, på våren är värst, jag kan inte ens räkna på fingrarna hur många gånger jag kommit en timme försent till skolan.
    De där med andfådd förstår ja inte vad de ska vara bra för, de kunde ja karlarna fått ärva när vi blir gravida att de ska bli andfådd när de får springa hehe

• Xtra

Nu har jag också hittat hit! Tack för inbjudan Mejola!

• mejola

Vad kul du tittade in, varsegod

• Thesso

Idag har min näsa insett att det är höst och förkylningstider. Är tät/rinnig omvartannat. Känns som att bihålen är på väg att täppas igen och jag känner mig allmänt förkyld.
    Till råga på allt känner jag mig lite halvt illamående hela tiden.

Var bara tvungen att klaga lite.

Svar på tråden BF Juni 2010!