Inlägg från: Danni 83 |Visa alla inlägg
  • Danni 83

BF Juni 2010!

Hej alla nu hoppar jag in här istället för att hoppa runt, smart att samla alla på ett ställe. =)

• Danni 83
    Sussilago skrev 2009-10-27 18:49:28 följande:
    Här är det dåliga nyheter. Blött som bara den idag. Och ja med klumpar i. Har fått en tid hos gyn på torsdag em för att kolla hur det ligger till.. Är själv hemma och tårarna rinner o rinner o rinner.....
    Usch och Fy vad jobbigt, Hoppas på det bästa för dig! Stor kram!
  • Danni 83

Frusna flickan: Vad trist och ledsamt men skönt att du kan ta det som du gör. Att du har 3 friska barn hjälper er säkert massa. Lycka till framöver!

Jennii: Jag kommer inte att vaccinera mig. Här i Umeå börjar dom på onsdag att vaccinera riskgrupperna men eftersom det inte verkar vara nån risk för fostret om man blir sjuk så tycker jag att biverkningarna verkar vara för outforskade och osäkra för att jag vill vaccinera mig.

• Danni 83

Xtra: Mina symptom går också upp& ner, man blir så himla orolig men idag kom illamående tillbaka så att jag nästan ångrade att jag ville ha det. =) Dina symptom kommer säkert också tillbaks. Idag efter duschen såg jag jättetydliga blodådror på magen, likadant som jag hade med sonen men typ efter halva tiden, nu är jag bara i v11 och tror inte att det dröjer så länge innan omgivningen ser att magen börjar bli rund. Sambon ser redan putmagen men vet man så är man ju mer uppmärksam.
    Lycka till!

• Danni 83

mejola: Enligt råd från livsmedelsverket får man äta sushi som är nygjord, färsk. Köper man den ska man titta på förpackningsdatum men det står inget om att den ska vara fryst. Bara typ kallrökt kött ex prosciutto (stavas?) ska vara nedfryst 3 dygn. Jag åt på sushirestaurang i torsdags, tänkte att där är den ju nygjord iallafall. Hoppas att jag inte gjorde nåt dumt =O.

• Danni 83

Hej alla. Hjälp vad ni skriver, jag har inte vart inne på ett par veckor och har inte en chans att läsa ikapp. Sist jag var inne var vi på sida 160 nånting hihi. Kul med så många aktiva!! Jag går in i vecka 16 på fredag, andra barnet, har en son född -07 och bor i Umeå. Bf 3/6 -10 för att presentera mig lite efter så lång tid.. Har gjort 2 VUL pga blödningar m.m. men allt verkar vara bra. Känns som att det går att njuta av graviditeten och magen som växer nu.

Grattis ni som väntar tvillingar- gud så roligt.

Beklagar verkligen Mejola, hoppas att du kan komma tillbaka med en bebis i magen när ni känner er redo.

Svar på tråden BF Juni 2010!