Inlägg från: Sussilago |Visa alla inlägg
  • Sussilago

BF Juni 2010!

Hej och tack för inbjudan!!

Jag är i 7+5 och har BF 7 juni.
    Jag har mått oförskämt bra hela tiden. Lite trött och ömmande bröst bara. Man ska väl kanske inte säga för mkt för då kommer väl illamående som ett brev på posten....
    Däremot har jag haft lite brun/rosa flytningar i helgen. Klart man blir orolig, men har läst att det är vanligt vid den tidpunkten på månaden som man igentligen skulle haft mens och jag är där nu..
    Men fortsätter det så ringer jag nog min BM och frågar lite..
    Annars ska jag på inskrivning 4 nov.. Spännande... :)

• Sussilago

Här är det dåliga nyheter. Blött som bara den idag. Och ja med klumpar i. Har fått en tid hos gyn på torsdag em för att kolla hur det ligger till.. Är själv hemma och tårarna rinner o rinner o rinner.....

• Sussilago

Tack alla för er omtanke. Ni är för gulliga. Är hemma från jobbet idag och ställer in mig på det värsta... Blöder knappt någonting idag, men det kanske räckte med det igår för att det ska vara ett MF... Känner mig konstigt nog ganska lugn, det är väl för att det är som det är på ngt vis.. Inget jag kan ändra eller styra.. Känns skönt att jag hade berättat för mamma att jag var gravid för när ngt sånt här händer är det skönt att få stöd...
    Håller tummarna för er att det inte händer er ngt!

Kram S

• Sussilago
    smoolan skrev 2009-10-28 08:53:49 följande:
    [citat]
    Sussilago - När jag fick mf så blödde jag i flera dagar, och hade dessutom jättejätteont med kramper. Hoppas att det bådar gott för dig att blödningen redan är över. Hur långt är du gången? Har du talat med gyn?

Jag är/var i v 9. Det var gyn jag ringde och pratade med. Dom var fö väldigt gulliga o förstående( har läst här inne på FL att det är ingen självklarhet...) Du ger mig lite hopp iaf eftersom jag inte blöder direkt idag.. Men det var (ursäkta) mkt klumpar i blodet igår...
    Tack för din omtanke!

S
  • Sussilago
    stina84 skrev 2009-10-28 09:37:55 följande:
    Om jag hade varit som du hade jag gjort precis som smoolan skriver, ringt GYN igen och propsat på att få komma in. Det behöver ju faktiskt inte vara ett MF du har fått. Har också hört att vid MF får man väldigt ont i buken och man blöder i flera dagar, som vid mens ungefär. Har du haft ont?
    Nej jag har faktiskt inte haft direkt ont .. inte ens så ont som jag brukar ha när jag har mens.. Så visst lite hopp ger det ju en.. men samtidigt ställer man in sig på det värsta blir det inte så farligt imorgon...

Hade ringt o propsat om jag hade haft ont.. men nu känns det som .. ja det är som det är ... Håller er uppdaterade när jag har varit inne på gyn i morn..
    Sweetangel85 skrev 2009-10-28 09:36:24 följande:
    får säga detsamma oxå.. jag fick mf i v.6 o jag fick första bruna flytningar o sen blödde jag flera dagar, o sen klumpar o hade SKITONT!! så de gehöver absolut inte vara ngt.. *kramar om*
    Du ger mig hopp :)

S
  • Sussilago

Frusna flickan skrev 2009-10-28 09:37:23 följande:

Hej allihopa! Jag skriver för att tacka för mig och önska er andra lycka till. Jag var på vul igår och min graviditet stannade av för några veckor sedan. Jag skulle varit i v 9 (8+1) och det såg ej ut som det ska och inget hjärta. Jag har inte haft någon blödning och har fortfarande lite symptom, mest svullen mage men det börjar bli bättre. Jag hoppas att kroppen stöter ut det snart av sig själv så jag slipper vänta två veckor till återbesöket då jag annars får tabletter. Jag hade sällskap hela dagen vilket var skönt och var lite ledsen igår. Jag och mannen drack lite vin och åt gott på kvällen och konstaterade att det är så här livet är. Det var inte meningen för oss nu och något var ändå fel. Det känns ganska okej ändå och jag ska fokusera på det vi ska göra istället och OM vi ska försöka igen invänta bättre timing för oss. Jag ska t ex försöka hitta ett spännande arbete och det känns roligt. Jag har ändå tre fina barn och har ibland känt att det är svårt att räcka till även om jag vet att man alltid klarar det och bebisar är ju så underbara. Kanske blir det bebis en annan gång? Vi får se. I alla fall känner jag att jag alltid har haft så lätt att bli gravid och har haft komplikationsfria graviditeter så det var nog min tur att få ett mf (el ma) och jag ser det biologiskt. Något var fel och kroppen tog hand om det. Jag önskar er alla lycka till med era magar. Hoppas att ingen av er behöver uppleva det som jag tvingats göra nu. Summer: Så glad att höra att det gått bra efter den tunga resan ni fått göra. Sussilago: Jag hoppas att din blödning inte var ett mf utan att pyret inns där. Om inte, hoppas jag att du snart blir gravid igen om ni försöker. Lycka till-kramar till alla!
    Vad livet kan vara hårt mot en... En stor kram till dig!
  • Sussilago
    vitvåonågratill skrev 2009-10-28 17:20:10 följande:
    Jag hade med min dotter, en kraftig blödning med klumpar i och där gick allt bra ändå som sagt! Så vi håller tummarna för dig!
    tack tack tack.. hoppet är det sista som överger en....
    stina84 skrev 2009-10-28 17:25:19 följande:
    Vad bra att du fick en tid imorgon! Berätta hur det gått sedan, tänker på dig!
    Tack så mkt för din omtanke!
  • Sussilago

!&"¤%!"&%!"¤&/

Tack och hej...

S

Svar på tråden BF Juni 2010!