Inlägg från: Kikkilajnen |Visa alla inlägg
  • Kikkilajnen

BF Juni 2010!

Hej tjejer!

Nu tänkte jag joina Er!

En 25-åring bosatt i Sthlm som har en dotter på 13 månader och bäbis i magen som är beräknat 3:e juni enligt FL. V.10 idag.

Orkar inte läsa igenom hela tråden men det verkar vara ett stort gäng, skrev in mig på BF-listan nyss.

Hoppas Ni alla har fredagsmys

minbubba.blogspot.com

• Kikkilajnen
    kronanskvinna skrev 2009-10-30 23:50:54 följande:
    Läste din blogg och såg att du ska till thailand :D Fan va härligt.. Sola & bada åt mej med   välkommen hit oxå :)
    Ja vi åker om 2 veckor och stannar i 7 veckor som en avslutning på min mammaledighet

Tackar tackar
  • Kikkilajnen

Jag har väl liknande "krämpor" som alla andra:

* trött som en gnu
    * känslig
    * ömma bröst
    * uppsvälld mage
    * ont i ryggen
    * halvt illamående
    * konstant hungrig och kissnödig

Imorgon ska jag skrivas in på MVC, ska försöka få ett VUL innan vi åker till Thailand då jag vill veta hur många som flyttat in i magen, alla säger att jag kommer få tvillingar nån gång i mitt liv då det finns på min mors, fars och sambos sida....

Vår dotter heter Paulina och sambon har ett ovanligt efternamn så det här med namn kommer inte bli lätt den här gången, vi har iaf bestämt oss för att ta reda på könet den här gången för att underlätta lite iaf

Nu är det dags att väcka dottern, hon är en riktig sjusovare

• Kikkilajnen

Hej tjejer!

Jag åkte in akut igår med kraftiga blödningar och var helt säker på att jag fått missfall.
    Bäbis levde iaf men blödningarna slutade inte så jag fick stanna kvar.
    Nu har blödningen avtagit men läkarna säger att det ska komma ett lass till då jag har ett område på 6x2 cm som är fullt med blod som ska ut.
    Har fått sett bäbisen 3 dagar i rad på VUL men känner inte riktigt att jag kan glädjas åt det ändå.
    Ingen vet vad det beror på och missfallsrisken är inte över ännu.
    Vi som åker till Thailand i 7 veckor på måndag...
    Fick ställa in helgens planer i Hudik för att träffa nära och kära en sista gång
    Jag hoppas sista lasset med blod kommer snart så jag kan fokusera på annat.
    Är i V.12 idag, jag som längtat så....

• Kikkilajnen

hoppfull trots allt skrev 2009-11-14 15:12:53 följande:

usch vad jobbigt! Hoppas verkligen det går bra och att ni får en bra semester. Kan ju tala om att jag hade det liknande min förra graviditet och hon är 10 mån nu och full av bus.. Blödde från start och dom 10 första veckorna, var på VUL en gång i veckan och blodansamlingen brevid bebben blev mindre och mindre, dom hade ingen aning om vad det berode på men det var inte helt ovanligt sa dom.. Man var ju jätteorolig och sprang och tittade i byxorna hela tiden Frågade hur farligt det var och fick som svar att det var så olika, det luriga var väl om blödningen drog med sig embryot ut.. Jag blödde inte ut allt heller för jag hade kvar lite såg dom på VULet men blödde inget mer utan det absorberades upp på något konstigt vis förklarade dom Håller tummarna för att det slutar lyckligt! kram..
    Tusen TACK!
    Skönt att höra att det inte var helt ovanligt för det sa dem inte till mig..
    Har fortfarande inte blött något mer men det kommer ut gammalt blod när jag torkar mig så jag hoppas att det är på väg bort även för mig
    Kram tillbaks!
  • Kikkilajnen

Hej tjejer!

Tänkte bara meddela att jag hoppar av tråden.
    Är fortfarande kvar i Thailand och har inte haft tillgång till Internet så det är därför jag varit osynlig.

Jag förlorade vår bäbis nu i onsdags i V.16, har inte riktigt förstått ännu...

Jag önskar Er stort LYCKA TILL allihop!

Svar på tråden BF Juni 2010!