• Susi85

BF Juni 2010!

Jag hoppar in jag med Jag mår så fruktansvärt dåligt nu Mår sååå illa och kräks o har mig.. Igår fick jag knappt i mig nått, det sliter så att må så här men jag hoppas det lägger sig om några veckor,

• Susi85
    angeni skrev 2009-10-26 11:08:10 följande:
    Jag kan tipsa om något, dock smakar hemskt, bara en förvarning!Förra grav så mådde jag pest ända till vecka 12 och kräktes. Det som hälpte mot kräkningarna var Gaviscon, det lägger sig som en hinna som förhindrar uppstötningar som ledde till kräkningar. Om du vågar prova det vill säga, men smakar hemskt! Men det var värt det för att slippa kräkas. Denna perioden förra gången levde jag på fil och flingor och kanske någon knäckemacka på kvällen.. segt men det går ju över tillslut
    Tack för tipset! knäckemackor funkar för mig med nu och havregrynsgröt
  • Susi85

Jag är i vecka 9 (8+5)

mina symptom är;

* illamående och kräks
    *molverk i livmodern till och från
    * lite spända bröst till o från
    * hungrig ofta
    *trött!!!
    *ofta kissnödig
    *börjar få en liten kula

• Susi85
    Summer skrev 2009-11-02 10:59:46 följande:
    Jag har köpt 2 par svarta leggings på Gina för 99kr/stJag köpte även en lång tunn t-shirt med lång ärm (randig) för 149 kr, finns fler färger :)
    Jag måste till Gina och kika! har redan tre jeansleggings i olika färger som jag älskar! det enda jag kommer i nu med min svullna mage :-0 Men jag har ej några svarta! Så skönt med leggings, känns inge bra o klämma in sig i tajta jeans som klämmer om magen tycker jag.
  • Susi85
    Xtra skrev 2009-11-05 11:17:24 följande:
    Vad många det verkar vara från Örebro-trakten här? Själv bor jag i Örebro . Det bara fortsätter att snöa här - marken är vit även om asfalten är bar. Önskar att snön kunde stanna, vill inte ha slask!Jag går in i vecka 10 på lördag... längtar!
    Ja vi är ett par st örebroare ja det snöar på! man blir så sugen på advent nu tycker jag! själv gick jag in i v. 10 igår, längtar till KUB ultraljudet i vecka 13!
  • Susi85
    Sweetangel85 skrev 2009-11-06 13:54:24 följande:
    Här i Tranås iaf så erbjuds alla att göra KUB-test nu, var nytt för i år- Och det var gratis.
    Samma här i Örebro, Kubteste erbjuds alla och är gratis för alla- jag är 24 och ska göra det om ca 3 veckor, helt gratis! så det är olika i olika län
  • Susi85

Vi gjorde KUB-testet idag! fick 1/20.000 !! så vi är så glada! det var så kul att äntligen få sen den lille, så nu har vi ett foto på kylskåpet. Lycka till ni andra med era KUB. Håller tummarna!!

Svar på tråden BF Juni 2010!