BF Juni 2010!
Mina symtom är fortfarande ganska diffusa, men här är de:
* Molvärk i ryggslutet till och från
* Småillamående då och då
* Rapig
* Lite öm i brösten
* Kissnödig!
* Pormaskinvasion i fejjan
Mina symtom är fortfarande ganska diffusa, men här är de:
* Molvärk i ryggslutet till och från
* Småillamående då och då
* Rapig
* Lite öm i brösten
* Kissnödig!
* Pormaskinvasion i fejjan
Å just ja, dålig andedräkt också. Men jag vet inte om det är ett symtom? Den är iaf horribel just nu!
Just det, graviditetsförsäkring... visst fanns det en sammanställning här på FL över de olika bolagens försäkringar och vad de täckte och kostade? *grubblar*
Nu valde jag Skandia, har varit kund där tidigare och det har alltid funkat bra. Dessutom gällde deras försäkring från v 23.
Länsförsäkringar har jag inte hört något om, däremot har jag nästan bara hört negativt om Folksam. Strul vid utbetalningar och långa processer innan de ger med sig.
Vanlig rökt skinka är varmrökt.
Jag är också känslig, milt sagt... Någon som hört låten "Sommarkatt" med Anders Timell och Adam Alsing på Mix Megapol? De sjunger knappast vackert, och hela texten är på skämt, men tårarna bara rann på mig när jag hörde den! Nu är det officiellt, jag är knäpp på riktigt.
Jag har gått upp 1,5kg och gick in i v 18 idag, det känns ok.
Vi var på Barnens hus och Babyproffsen i måndags för att kolla vilken sorts vagn vi vill ha, och samma eftermiddag kom en sådan ut på Blocket... en Emmaljunga citycross, lättviktschassi, alla tillbehör, enfärgad svart... Visserligen var den ganska gammal, en -06, men SÅ fräsch.
Det visade sig att säljaren bor i samma by som oss, så vi kikade på den och bestämde oss direkt. Visst, vissa tycker att det är tidigt att köpa vagn redan nu, men det var precis den vagn vi ville ha till helt rätt pris. Vi är nöjda, och det är supermysigt att spana på vagnen där den står nu, hemma hos oss!