Inlägg från: LinaMarie |Visa alla inlägg
  • LinaMarie

BF Juni 2010!

Åksjuketabletterna hjälper inte längre och inte heller armbanden... Mår illa konstant och få springa och hulka... =(
    Mariekex på bordet bredvid sängen för att få i mig nått när jag ligger ner, men så fort jag sätter mig upp så börjar jag må illa så in i bängen...
    Någon som har ett annat tips? Fick ett råd igår att tugga på ingefära, men det är så hemskt starkt.

• LinaMarie

kela81; ja vätska får jag verkligen i mig! Är så oerhört törstig hela tiden så jag dricker mellan 3-4liter per dag och är fortfarande väldigt törstig.

• LinaMarie

Hej allihopa, det var ett tag sedan jag skrev här nu men problemet är detsamma som sist. Jag kräks. Hela tiden.
    Nu var det en vecka sedan jag kunde äta något utan att spy upp hälften eller allt några minuter senare.
    Har gått ner snart 3kg på denna veckan nu och vet inte vad jag ska ta mig till. Vill ju inte skada mitt lilla barn! Har testat åksjuketabletter, armband, äta ofta och lite, ingefära, och min doula har gjort behandlingar på mig men inget hjälper. Och det är inte bara på morgonen som ni förstår utan hela dygnet, spyr även på nätterna.

Snälla hjälp mig...

• LinaMarie

Bustrollen; ja jag har testat postafen men inte lergigan. Så jag får nog ringa henne imorgon och kolla om jag kan få dem. Men dessa tabletter kan inte skada barnet på något sätt? Är lite orolig för det...

• LinaMarie

Bustrollen: usch det låter inge vidare, vill ju inte få i mig något koffein och jag är beroende av bilen och kan man då få minskad reaktionsförmåga är ju inte det så lysande. Ja jag får nog prata igenom det med bm imorgon så om det finns något annat sätt också.
    Men tack!

Svar på tråden BF Juni 2010!