BF Juni 2010!
Jag hoppar gärna in här om det är ok??
Väntar mitt fjärde barn.
Mår halvtaskigt men inte heltkasst precis.
Jag hoppar gärna in här om det är ok??
Väntar mitt fjärde barn.
Mår halvtaskigt men inte heltkasst precis.
Tack. Kul att hitta fler som ska ha i Juni.
Har 3 barn redan, två pojkar och en flicka.
Har inte behövt börja använda mammakläder än. Tur är väl det när man inte har några kvar sen dottern föddes för lite mer än 2 år sen.
Jag brukar köpa begagnade på tradera eller så köper jag på H&M om man hittar något där.
hoppfull trots allt skrev 2009-11-17 18:04:04 följande:
Bjornis: Är verkligen ledsen för er skull.
Gud alltså, jag är jämt hungrig. Tycker inte man gör mer än bara äter hela dagarna.
Jag har inte tagit vaccinet. Var mycket en sak som min syster sa som fick mig att inte ta det. Där finns ju egentligen ingen som vet hur det påverkar barnet i magen. Där av att jag inte tog det. Räcker med att ha ett svårt sjukt barn redan (dottern)
I mitt fall är det pappan som ska vara med på förlossningen. Han har varit med vid de andra tre förlossningarna.
Jag var hos vc läkaren igår. Dom ska skicka en remiss till barnkardiologen för att få gjort ett riktat ultraljud på vår bebis då vår lilla dotter föddes med ett allvarligt och enormt komplicerat hjärtfel. På dottern upptäcktes det ca 6 veckor innan bf.
Tydligen har jag gått längre än man trott. Fick göra ett ul igår eftersom vi var rädda för att barnet inte levde. Var så underbart att se en sprallig bebis.