Inlägg från: Sanna och Andreas |Visa alla inlägg
  • Sanna och Andreas

BF Juni 2010!

Hej hej, Jag tänkte att jag skriver in mig här. Väntar mitt andra barn i 27 juni, ärt just nu i vecka 8 (7+ 2) och vill gärna kunna ventilera lite, jag är mer orolig den här gången.

Har mått jättedåligt i två veckor och blev sjukskriven och recept utskrivet som fungerar utmärkt så nu vänder det snart hoppas jag. Är det någon annan som mått jätteilla och äter lergigan comp?

Det ska bli så kul att få en liten till :)

• Sanna och Andreas

Svar till Mamsterbabe.

Jag är i vecka 8 (7+6) nu och har mått jätteilla sen vecka 6, dem senaste dagarna känner jag att det har börjat vända, nu är jag mer hungrig men inte sugen eller vad man ska säga och det gör så att jag mår illa. Men jag fick utskrivet Lergigan comp och det har fungerat bra när jag måste till skolan eller ska bort, vissa måste ta regelbundet med jämna mellan rum men jag har bara behövt ta vid behov.

Om du verkligen mår dåligt av illamåendet kontakta din bm eller en läkare på vårdcentralen. Hoppas du får må bättre snart :)

• Sanna och Andreas

Hej hej! Nu har jag vart på inskrivningen på mvc, så härligt. Min barnmorska är underbar, hade henne när jag väntade dotter också. Datumet vart flyttat från den 27 till den 22 och jag har gått en vecka längre än jag räknat med imorgon går jag in i vecka 10 så härligt. Nu känns det lite mer verkligt och den 20 januari ska vi få titta på pyret, längtar dit. :)

Svar på tråden BF Juni 2010!