BF Juni 2010!
Hej hoppar med här också!
..och tack för personlig inbjudan :)
Hej hoppar med här också!
..och tack för personlig inbjudan :)
Ni som är illamående .. när blommade det upp för er?
Kände lite ungefär vid BIM men nu är det ingenting (v5+1).. Känns ju som om de flesta ändå mår illa..(?)
Jag är så sjuuuuuk .. förkyld å så! Har varit det sedan jag plussade .. brukar aldrig vara det annars..
Någon mer? Skulle kännas bättre om man inte var ensam ^^
Någon som prövat Ingefärate måt illamående? isf har det funkat? Smakar det bedrövligt?
Drar i alla trådar nu..
Jag är så ledsen att Lindex har slutat med mammakläder.. whyyy oh whyyy
Såg när jag var på MVC att man inte behövde ta 2 sprutor längre om man var över 13 eller om det var 15 år... inkl gravida..
Det ska alltså vara fullgott skydd med en för oss gravida... någon som hunnit tagit 2?
Här kan man få en tid bokad på mvc för att ta sprutan, och så kommer dem ha fram tills jul. Även sambon kan bli inbokad har jag för mig.
OK en jättebasfråga som bara poppade upp igårkväll hos mig.. Har ingen aning egentligen men ni andra som redan fått barn eller är mer upplysta än mig kanske kan svara :D
Detta med havandeskapspenning.. ? När söker man det... Jag vet att man ska få ett intyg av BM men är det först då man kan skicka in och ansöka? När får man detta intyg ungefär?
Någon mer som har superont i svanken? Eller rättare sagt lite mer ner mot stjärten.. ibland går smärtan ner i benen..
Kan inte ligga, sitta, stå.. iih
Någon som vet vad det är elr vad det kan vara?
:S
Gott nytt år förresten! :D
Jag har riktigt ont i ryggen, var tvungen att gå hem i mitten av förra veckan för jag kunde knappt gå framåt..
Undrar hur det blir för mig, jobbar som stewardess på båt, och inom hotellstäd... vi har långa dagar på 11timmar och 7-dagars perioder.. mycket böj med bädd och städ och tunga överkojer som ska lyftas/bäddas, vi brukar få full HP när vi jobbar till sjöss pga vibrationerna i fartyget samt vårat belastande yrke .. .så hoppas verkligen jag blir beviljad det också.. Är stor sedan innan och mina bröst har växt till spränggränsen, antar att det är tungt för ryggen..
Men vad jag läser så är det inte bara jag härinne som lider av ont just nu