Summer skrev 2009-11-23 14:26:25 följande:
Hej! Välkommen hit! Vad kul, vi har samma bf den 14 juni och jag går också in i v. 12 imorgon. Blir roligt att följa varandra :)Ska du göra KUB?
Jag är 30 år och har inte haft några problem vare sig i den här graviditeten eller min förra, så det blir nog inget KUB. Varför gör man ett sådant egentligen?
Superkul att följas åt, se vad som händer vecka för vecka(-: Väntar på kallelsen från UL, hoppas den kommer snart!
annanazell skrev 2009-11-23 14:26:24 följande:
hej tjejer... måste skriva av mig lite. Jag mår inte bra:( min sambo lämnade mig utan förvarning för ca 2,5 v sen:( Vi har varit tillsammans i 5 år och har en son på 3 år. Jag vet inte om jag ska behålla barnet eller inte. Vad tror ni att ni gjort? Jag såg ju fram emot detta barn. Vart hos barnmorskan, på VUL mm, skrivit här. Förberett mig liksom, ni fattar nog vad jag menar. Detta kom som en total chock för mig, fattar ingenting. Vi har ju till och med berättat för de närmaste att vi ska ha en till, åsså lämnar han mig. Det värsta är nog att han är så känslokall.. bara gråter...
Gud vad hemskt att bara sticka på det där sättet, han kanske bara har fått lite panik.
Man tappar bara inte känslor på en månad och sen gör slut efter så många år och barn inblandade. Han kanske tycker att allt gått fort, inte riktigt hunnit smälta. Han kanske bara behöver tid. Hoppas det ordnar sig! *Styrkekramar*