Mejola, så ledsen för din skull!
Laccon och Ellie84, jag förstår precis vad ni menar. Jag känner mig orolig på ett sätt som jag inte räknat med. Jag har ju barn sedan tidigare, jag vet ju hur det går till och vad som händer ? vad har jag att oroa mig för?
Nu efter kubb känns det bättre. Jag fick 1:13 000 och det känns bra, men ännu bättre var att se krabaten. Tyvärr var den inte på humör att visa upp sig, utan envisades med att sprattla runt med ryggen mot oss. Det blev inga bra bilder, där inte. Hmpf.
HK, förlåt, men man har ju fött barn även om man blivit snittad! Jag akutsnittades och funderar på planerat snitt den här gången, vilket min BM höll med om. Första barnet vägde nästan fem kilo och låg i ansiktsbjudning, så det var inget snack. I min familj föds det stora barn (rekordet är 5,5 kilo) och BM sa att hon trodde att nästa kunde bli lika stor. Hellre ett enkelt planerat snitt för min del än 24 timmars värkarbete igen och sedan ett akutsnitt. Jag känner mig inte snuvad på något bara för att barnet inte tränger igenom födslokanalen.