Inlägg från: BabyBlue75 |Visa alla inlägg
  • BabyBlue75

BF Juni 2010!

Hej.

Jag är i vecka 7+4, för tillfället är det mest brösten som spänner - förutom morgonillamåendet.. Förstår inte varför det kallas morgon när det håller på hela dagarna. Blev bättre iallafall när jag började stoppa i mig ett par salta kex innan jag går upp ur sängen.

• BabyBlue75

glömde säga att jag är konstant trött......... =/

• BabyBlue75
    annanazell skrev 2009-12-13 09:50:13 följande:
    Usch idag är en hemsk dag för mig.. Han kommer och hämtar alla sina grejor idag. Mår piss, gråter...
    Läst dina inlägg o jag lider verkligen med dig. det är ju bara så man vill gråta. Jag är i vecka 15 o o min kille gjort så vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag misstänker starkt att han träffat ngn annan. Han kan ju knappast få kalla fötter angående en bebis om ni redan har ett barn ihop. Låter jättekonstigt o tragiskt. Försök att fokusera mindre på honom o mera på barnet du väntar - o om du vill uppfostra den själv, för jag tror att det är det du ska utgå från. Skickar massor med styrkekramar till dig o du får hemskt gärna inboxa mig om du vill!
  • BabyBlue75

Jag har mitt andra UL den 11/1 =)

• BabyBlue75

För min del spelar det inte någon som helst roll om vi tar reda på könet eller inte, samma för min sambo. Dock har jag av olika anledningar fått för mig att det en tjej....

• BabyBlue75

Det är helt normalt att man inte behöver springa på toa lika ofta har jag läst - Skönt!! då det verkligen inte var kul att vakna 4 ggr /natt bara för kissa, inte kom det speciellt mycket heller

Svar på tråden BF Juni 2010!