hoppfull trots allt skrev 2009-12-27 21:14:53 följande:
Du kanske kan gå till Sisters och fråga om det går att förlänga presentkortet typ ett halvår? Undrar om våra svärmödrar är släkt? Jag fick duschtvål för män och när jag påpekade det så skrattade hon bara, oj, så det kan bli typ.. När vi fick missfall för ett drygt år sen sa hon: Jaja men vi kan väl bara skaffa ett par katter till barnen istället.. nu när sambons bror och hans tjej fick mf så sa hon att det var ju värre för dom än för oss.. Orkade inte hålla mig utan frågade hur hon tänkte då. Fick svaret att det var ju deras första barn.. Svarade att det var ju första barnet för morgan också+ att vi hade kämpat i 3 1/2 år med provrör + att jag är 39 år och har panik åldersmässigt (svågerns tjej är 25) men att mf nog aldrig jämföras för det är lika jävligt för vem som än drabbas tyvärr.. Har svårt för henne!
Du det förstår jag! Vilken kärring rent ut sagt. Gissar att det känns som att loppet är kört lite eller? Min sambo och jag har typ gett upp. Det kommer ju inte att ändras liksom, mammor o pappor blir ju dessvärre oftast gaggigare och knepigare med åldern. Men det där var riktigt elakt gjort. Fy.
Ska kolla med Sisters men vore änu bättre om jag kunde bli av med det för Sisters är ändå inte min stil, men en stil som svärmor gärna ser på tjejer. :) en till störig detalj. men men...
Nån skrev att man kan handla efter födseln. Jo kanske det men jag skulle inte tro att pinnformen kommer tillbaka så jättehastigt precis. ;)
Brukar ju ändå ta ett tag innan kilona trillat av liksom...