Inlägg från: Pirayamajja |Visa alla inlägg
  • Pirayamajja

BF Juni 2010!

Hej hopp
    Har spanat in tråden länge men har inte skrivit något. Nu ger jag mig till känna =)
    Har skrivit in mig på BF listan så jag finns där under 10 juni. (var 12 från början men efter KUB ändrade sig) Eftersom det börjar synas ganska mycket nu kan jag nog inte vara så hemlig längre =)

Det här ärvårt andra barn, har en flicka på tre sen förut, den här graviditeten är helt annorlunda. Jag mår fortfarnade illa ibland och har äcklig smak i munnen, någon som upplevt liknande? Men min dotter, Elsa mådde jag jättebra.

Att jag har varit hemlig ett tag beror dels på att det inte riktigt var meningen att jag skulle bli gravid, trots att tankarna fanns där, vi hade försökt ett halvår tidigare, men utan resultat. Men det var likadant med dottern. När vi sluta försöka så tog det sig. Jag hade svårt att förstå att jag var gravid. Men nu vet jag =). Det berodde också dels på att jag håller på att sluta skolan och sökt lite jobb och ville inte att graviditeten skulle påverka en anställning (även om det inte får det, men man vet ju aldrig) har nu fått en anställning i en termin som resurslärare. Men man får väl se om man orkar ända fram till sommarlovet...verkar ju kanske inte troligt =)

Har RUL i januari.

• Pirayamajja

Tack allihop!
    Hade lakrits som räddning i början, och clementiner och tuggummi, men nu fungerar inget... föråt mig på lakrits =)
    Man får väl hoppas det går över

Svar på tråden BF Juni 2010!