BF Juni 2010!
Jag köpte ett par från Segreta för gravida som jag kan rekomendera VARMT! Superbra!
vi har inte köpt mycket till vår än men den kommer ju inte förrän i juni. :)
Ska köpa vagn strax dock eftersom jag tänkte ta den med hem från USA dit jag ska om 7 veckor. Ska bli skoj! :)
Var på Babyproffsen och hittade en fin säng idag. En sån man kan ha brevid sin egen säng i början. Sen kollade jag på bilbarnstol oxå men får nog kolla lite hur vår bil funkar med det. har en terrängare så där finns inga fästen men de flesta kanske funkar med bälten?
Jag är egen företagare så jag ska köpa bröstpump i USA oxå. Vill ju kunna amma så länge det går och när det inte går så vore det ju bra om det ändå gick att ge bröstmjölk.
Nån som har erfarenhet av egenföretagande och ammning? Verkar vara lite dåligt med enga företagare hör på fl...
Ni som gjort RUL, var gör ni era och talar de om kön då?
I Göteborg talar de inte om könet på RUL, eller i alla fall inte på Östra dit vi ska. :( Dåligt tycker jag.
Nån mer som har sömnproblem? Har inte kunnat sova på fyra nätter nu mer eller mindre och börjar bli smått vansinnig. Ghaaa!
Idag ska jag ut och jaga rätt på en graviditetskudde. Ska ju tydligen vara LITE bekvämare att ligga då för som det är nu så går ryggen mer eller mindre av och "nattgaserna" i magen är så hemska så jag seriöst tror att magstackarn kommer spricka. bara på nätterna dock.. Merde!
Fler?
Usch va jobbigt det är att ha så där ont! Trodde jag skulle slippa då mamma och mormor och alla mostrar talat om hur enkelt allt var och att de minsann inte fick några foglossningar o bla bla bla.
Men nej, här har jag ont mest hela dagarna. Har iof ett väldigt rörligt jobb där jag alltsom oftast står böjd i de mest oergonomiska ställningar och får sjukt ont i ryggen men även när jag sitter, som på restuarang härom kvällen. Måste ställa mig upp en gång i halvtimmen eftersom svanskotan gör så förbaskat ont. Känns som att någon slagit på den med en hammare eller nåt. Otroligt frustrerande och jag vet i ärlighetens namn inte om jag kan jobba länge till. Är bara i vecka 18 och driver eget företag så jag känner lite att jag MÅSTE jobba så länge det nånsin går för att få högsta mammapenningen. Skitsegt.
har hört att det ska vara riktigt svårt att få sjuksrivning godkänd för ryggont under graviditet oxå så det hjälper ju inte direkt. USCH!