BF Juni 2010!
Jag var i Torsdags och gjorde VUL det var helt fantastiskt att se bäbisen, Hjärtat slog så hårt att det var inte svårt att se det...
Jag har nu gått in i vecka 10 (9+1)...
Jag var i Torsdags och gjorde VUL det var helt fantastiskt att se bäbisen, Hjärtat slog så hårt att det var inte svårt att se det...
Jag har nu gått in i vecka 10 (9+1)...
Jag önskade att jag kunde äta, i flera dagar nu har jag inte fått behålla något alls jag stoppat i munnen börjar bli tröttsamt... jag har gått ner ett kilo och samtidigt som det är bra då jag har börjat träna så tror jag det är mer för att jag inte kan äta...
illamåendet kan ju vara en kombination med att jag fick första vaccin sprutan i torsdags, aja hoppas jag snart kan börja äta..
Jag har tagit det och var inte tveksam... jag skulle må ännu sämre om jag inte hade tagit och blev sjuk.. jag känner att om dom erbjuder oss som är gravida så kan det inte vara så speciellt farligt... (Bara min åsikt)
God Jul Allihopa hoppas ni får en bra jul idag nu.. =)
Lyckad UL idag och jag är så glad att allt var bra och att vi fick med oss en bild med oss hem då jag inte fick det förra gången 
Jag har även känningar när den rör sig där inne, känns ju som om jag har ett fiskstim i magen hihihi
Miss Johanna:
Nej datumet blev inte flyttat alls... Jag ligger ju ett par veckor före er i tråden då jag har blanerad födsel 29maj..
Igår rörde sig den lilla väldigt mycket det är en konstigt härlig känsla som inte går att beskriva bättre än att det känns som om en fisk simmar runt
.