BF Juni 2010!
Tack för inbjudan!
Jag har BF 1 juni och ska idag på vul för att kolla att allt är ok. Spännande...
Hoppas alla ni andra mår bra, jag mår inte alls bra men att vara gravid väger upp allt illamående osv
Tack för inbjudan!
Jag har BF 1 juni och ska idag på vul för att kolla att allt är ok. Spännande...
Hoppas alla ni andra mår bra, jag mår inte alls bra men att vara gravid väger upp allt illamående osv
Det var ett tag sen jag skrev här men Grattis alla som gjort lyckade UL! Visst är det skönt att äntligen få se att det är nåt där inne :)
Jag var på ul igår och fick se min lilla flicka. Jag var helt övertygad om att det skulle vara en kille så det blev en toköveraskning! Åh, vad kul det känns, och jag tycker redan hon var söt
Jag blev dock framflyttad en vecka, vilket inte stämmer eftersom jag vet exakt när jag hade äggglossning (käkade pergotime). Så hon är väl liten helt enkelt, bryr mig inte så mycket om det där. Hon kommer väl ut när hon känner sig klar för det :)
Nu vill jag bara att jag ska känna lite mer än jag gör. Jag har moderkakan fram så den dämpar tydligen hennes rörelser. Nåja, det kommer väl snart hoppas jag...