stina84 skrev 2009-12-28 18:29:18 följande:
Jag har faktiskt inga cravings, än iallafall. Äter väldigt mkt apelsiner och clementiner, men det gör jag annars med Apelsinerna är ju så gudomligt goda nu! Bara vattnas i munnen på mig när jag tänker på det Idag har tomten varit här och hämtat dotterns tuttar, blir spännadne att se hur denna natten blir..
Apelsiner är jag helt galen i med! Håller med, dom är så otroligt goda nu! Har inga hemma................. Suck..
Igår köpte vi en glassmaskin som vi har invigt idag=) Blev vaniljglass med hackade chokladsnäckor (från chokladask ni vet=) Tog det vi hade hemma. Ska ätas ikväll har bara smakat än och fään så otroligt gott med hemmagjord glass! Ska aldrig mer köpa!! Nån som har glassmaskin?
Köpte oxå en handdammsugare och är än så länge bland det bästa jag nånsin köpt! (tillsammans med glassmaskinen, haha=) Är NÖJD=)
Jag skrev för ett tag sen om fosterrörelser och att jag hade hört att man känner när dom kommer, att man inte undrar då. (Att jag hade hört det då) Nu är det så att jag har en fundering till er som vet hur det känns! Tror det började på juldagen, på kvällen. Låg ner i soffan efter en stressig dag och kände precis som oregelbunda muskeldragningar inifrån magen. Höll i sig till och från nån minut och har kommit tillbaka minst 2 ggr varje kväll sedan dess. Det kändes som när man får muskelryck i armen ni vet, fast inifrån magen.. Lite alienvarning, har aldrig kännt så förr..
När man verkligen känner rörelserna så kommer jag ju känna igen och veta om det är det eller inte, men måste bara höra om ni känner igen=)
Just det, kommer alltid från där livmodern är oxå..