• Thesso

BF Juni 2010!

Bustrollen skrev 2009-11-03 18:56:02 följande:
    Är i v.9 (8+4) och hade gått upp 2 kg sist jag var hos bm...har inte vågat väga mig efter det.
    Jag ligger i samma ungefär, om inte mer. Är hungrig nästan hela tiden. Äter middag och max max 2,5 timmar efter är jag hungrig. Super jobbigt!
  • Thesso
    vitvåonågratill skrev 2009-11-03 23:04:48 följande:
    Var i Gbg bor du?
    Är du oxå göteborgare?
    Väldarns vad många vi var!
  • Thesso

Igår sexade jag och mannen, några timmar efter fick jag rosa flytningar och lite färskt blod som i strängar. Men det var verkligen pytte pytte lite och det var bara när jag torkade mig. Alltså inget i trosan. Detta är väl för att man är så känslig där nere?!?!?

• Thesso
    0810 skrev 2009-11-04 10:03:02 följande:
    Thesso; ja, du kan nog vara lugn. Slemhinnorna är som sagt väldigt känsliga när man är gravid och det är inget ovanligt att blöda lite efter sex.
    Skönt att höra, tyckte jag hade lite, eller ganska mycket, ont efter blödningen. Men jag var super hungrig samtidigt så det kanske gjorde allt värre.
  • Thesso
    kronanskvinna skrev 2009-11-04 10:40:08 följande:
    Nu har jag täcknat försäkring hos trygghansa, denna som jag tog denna gång kosta 1050 & det tycker jag det är värt.. Hade gratisförsäkring sist & fick inte ut ett jota för mina förlossningskomplikationer eller kejsarsnittet.. så valde denna gång att ta en som kostar.. Man kan även få ersättning för ifall man får mkt bristningar, eller om barnet föds med nån sjukdom lr liknande & grabben föddes ju med blåsljud så finns ju risk att denna bebis oxå gör det..Denna gången hoppas jag iaf på att få föda vaginalt :D:DMen känns skönt att försäkring är fixat :)
    Skönt att ha det gjort. Måste oxå ta tag i det snart. Betalar man på en gång eller hur funkar det?
  • Thesso

Nu har även jag tecknat en försäkring. Blev trygg hansa igen. Har det med första barnet så det känns som mest naturligt.

• Thesso
    stina84 skrev 2009-11-04 11:23:22 följande:
    jag får göra det sen Vilken försäkring var det de hade med på plus som inte täckte ett skit i stort sett i slutändan? Var det länsförsäkringar? Någon som såg det avsnittet?
    Ja det såg jag. Fy fan!!
    Jo jag har oxå för mig att det var Länsförsäkringar!
    Har inte hört nån som haft problem med th men det är väl iof inget man direkt går runt och pratar om.
  • Thesso
    stina84 skrev 2009-11-04 11:49:06 följande:
    Ja det är för jäkligt rent ut sagt.. Det är som att sparka på någon som redan ligger ner...Har en kompis som förlorat sitt barn i v.24. SKa prata med henne vilket försäkringsbolag hon har. Hon är gravid nu igen med sitt 4:e barn. Hon har ett i livet. Hon är väldigt insatt i sådana här saker som försäkringar. Återkommer med vad hon sa sen
    Näe stackare! Hoppas verkligen det går bra denna gången då!
    Ja hör gärna med henne.
  • Thesso
    MumTwins skrev 2009-11-04 13:30:53 följande:
    En fråga: Får man höra hjärtljudet på Inskrivningen??
    Kollade i mina gamla papper och har för mig att jag fick höra hjärtljud första gången i v 21.
Svar på tråden BF Juni 2010!