BF Juni 2010!
hoppfull trots allt skrev 2009-12-22 10:34:18 följande:
Vi funderade på att anmäla men hade faktiskt inte den orken just då och eftersom vi blev bemötta väl efter att vi sagt ifrån så blev det till att koncentrera sig på aborten eller vad man nu ska kalla det.. Var inlagd en vecka då det blev komplikationer, svimmade även på toan en natt på sjukan och skadade nacken så det blev bara för mycket med allt.. Men nu är vi på g igen och Jens H kan slänga sig i väggen!
Just så hette han... Min kille kände igen honom direkt, men jag var för nerfös för att fatta att det var samma gubbe först. Igår var han förvisso dukti på det han gjorde, men strax innan han gick så sa han - Jag fattar inte att ni utsätter er för det här frivilligt....
Eh... varför säger man en sån sak??
Mamsterbabe skrev 2009-12-21 19:45:10 följande:
Är det bara jag som verkligen lider av hormonerna? skrek nyss på sambon i telefon, grät & slängde på luren. Usch,känner mig så ouppskattad & ledsen :(
Jag kan nog inte säga att jag lider av hormonerna, men jag är betydligt mycket mer känslig nu.
Min kille sa häromdagen att han önskade sig ett underställ i julklapp. Jag köpte givetvis ett som han ska få. Igår kommer han hem och har varit och köpt sig ett... Jag började gråta och sa att man får faktiskt inte önska sig saker innan jul och sedan åka och köpa sig det själv... Känslig??... Jag??... Nä....